Hur skall jag få min fru att förstå
TS, har du någonsin funderat på att det kanske är så enkelt att ni har olika behov? Att du har behov av ett varierat sexliv och för henne så räcker det fullgott med vanlig latte sex? Visst, hon kanske ställer upp på dina önskningar när du kommer med förslag, men själv så känner hon inte behov av att testa massa nytt utan är, precis som hon också säger fullständigt nöjd ? Vi människor har ju trots allt olika behov utanför sängkammaren så varför inte även i?
Jag är en sådan person som inte har behov av en massa nya saker i sängkammaren utan nöjer mig med vanlig lattesex. Tack och lov så är min bättre hälft likadan (något annat har i alla fall inte framkommit). Jag är allmänt inte bekväm med att prata om sex, har aldrig gjort det med mina vänner ens och jag har inga direkta sexdrömmar. Jag gillar sex och jag gillar det med den jag är tillsammans med. Har inte heller känt attraktion eller önskan om att ha sex med någon annan under våra 19 år tillsammans utan för mig har det bara funnits mellan oss två. Skulle min partner komma med önskemål om tex kinky lekar eller trekant eller liknande skulle jag verkligen bli obekväm. Det är inget för mig.