Inlägg från: Anonym (........) |Visa alla inlägg
  • Anonym (........)

Saknar mina bonusbarn

Anonym (Ledsen) skrev 2019-10-28 20:55:37 följande:

Jag har funnits i mina bonusbarns liv sen dom var 2år till 11 år gamla.

Nu har jag och deras pappa gått skilda vägar. Det har varit dåligt i några år men vi har försökt och försökt tills det inte gick längre.

MEN han vägrar låta mig träffa barnen och jag är helt förtvivlad. Jag saknar dom enormt mycket.

Hur hanterar jag det här?

Har inget bra svar men vad jag känner med dig :( varför tror du han gör så? Finns det nåt annat sätt, via mamman, farföräldrar mm?
  • Anonym (........)
    Anonym (Ledsen) skrev 2019-10-28 21:20:13 följande:

Jag har inte ens fått prata med barnen i telefon. Jag är så rädd att dom ska tro att jag övergivit dom :(

Å jisses :( så ego av pappan! Han borde sätta deras behov före sina.... hur länge sen var det du pratade med barnen?
  • Anonym (........)

Kanske farmorn iaf kan hälsa att du tänker på dem och saknar?

• Anonym (........)
    Anonym (Ledsen) skrev 2019-10-29 09:35:00 följande:

Han har ringt nu på morgonen!! Han har ändrat sig!!!

Hans mamma har varit där igår och pratat med honom och barnen. Barnen vill träffa mig och han säger att han har varit orättvis mot dom. Dom kommer hem till mig i eftermiddag!!!!!! Han säger att dom kan sedan få vara hos mig varannan helg. Jag är så fruktansvärt glad!!!

Fantastiskt!! Så glad för din skull :D
  • Anonym (........)
    nernu skrev 2019-10-30 07:45:30 följande:

Han verkar inte kapabel att prioritera barnens behov framför skn egen sorg just nu. Jag tycker att du ska ligga lågt någon månad till. Hör inte av dig alls utan ge honom space även om det gör jätteont. Om du pressar finns det risk att han backar ännu mer. När det har gått en tid kanske du kan använda farmor lite. Närma dig barnen försiktigt utan att det påverkar pappan. Det kan bli lättare för honom att hantera om det får gå lite tid.

Men allt har ju ordnat sig. Läs tråden ; )
  • Anonym (........)

Hur har det gått med allt ts? : )

Svar på tråden Saknar mina bonusbarn