• Svar på tråden Svagt plus eller spök?
  • Anonym (Fundersam)
    Le0nora skrev 2019-11-20 13:34:44 följande:

    Nu är det på riktigt<3 befruktad 6e november<3


    Stort grattis! Härlig känsla ju :)
  • Le0nora
    Anonym (Fundersam) skrev 2019-11-20 18:23:06 följande:

    Stort grattis! Härlig känsla ju :)


    Tack, har inte sjunkit in riktigt än :')
    Beckah skrev 2019-11-20 20:37:46 följande:

    Bim-3 och otålig...:S detta med lloyds apoteks gravtest. Vad tror ni, ser ni något?


    Jag tror jag ser nåt assuperdupersvagt. Försök vänta till din Bim-dag ska du se att det är ett starkt streck där!<3
  • Anonym (Fundersam)
    Beckah skrev 2019-11-20 20:37:46 följande:

    Bim-3 och otålig...:S detta med lloyds apoteks gravtest. Vad tror ni, ser ni något?


    Jag tycker mig se super svagt men rosa sträck!
  • Anonym (Fundersam)
    Beckah skrev 2019-11-20 20:37:46 följande:

    Bim-3 och otålig...:S detta med lloyds apoteks gravtest. Vad tror ni, ser ni något?


    Jag tycker mig se super svagt men rosa sträck!
  • Jordgubbstanten

    Kan någon tyda åt mig? :D tog detta test nu på kvällen och har oregelbunden mens så jag vet inte egentligen från när jag kan testa.. testet är ett tidigt och man skulle läsa av inom 1-5 minuter. Såhär såg det ut efter ca 5 minuter men sen efter ytterligare en stund hade det, jag tycker mig se , försvunnit! Är det positivt eller tror ni att det spökar? Ska ta ett nytt imorgon med morgonurin men vill gärna höra vad ni tror och erfarenheter av försvunna streck :)

  • Jordgubbstanten
    Jordgubbstanten skrev 2019-11-22 17:20:45 följande:

    Kan någon tyda åt mig? :D tog detta test nu på kvällen och har oregelbunden mens så jag vet inte egentligen från när jag kan testa.. testet är ett tidigt och man skulle läsa av inom 1-5 minuter. Såhär såg det ut efter ca 5 minuter men sen efter ytterligare en stund hade det, jag tycker mig se , försvunnit! Är det positivt eller tror ni att det spökar? Ska ta ett nytt imorgon med morgonurin men vill gärna höra vad ni tror och erfarenheter av försvunna streck :)


  • Le0nora

    [quote=80051919][quote-nick]Jordgubbstanten skrev 2019-11-22 17:21:33 följande:[/quote-nick][/quote]

    Jag ser helt klart ett extremt svagt streck där. Nu har du väl testat igen, så nu är jag nyfiken hur det gått efter. Testat mer? Vad fick du för resultat då?

  • Anonym (Undrar)

    Har aldrig testat med clearblue innan. Är vanligt CB och inte earls. Är det här spöksteck eller gravid? Kom upp inom 3 minuter.

  • PelloBello
    Anonym (Undrar) skrev 2019-11-27 05:13:09 följande:

    Har aldrig testat med clearblue innan. Är vanligt CB och inte earls. Är det här spöksteck eller gravid? Kom upp inom 3 minuter.


    Tycker det ser positivt ut :)
  • Le0nora
    Anonym (Undrar) skrev 2019-11-27 05:13:09 följande:

    Har aldrig testat med clearblue innan. Är vanligt CB och inte earls. Är det här spöksteck eller gravid? Kom upp inom 3 minuter.


    Ser positivt ut, har du testat nåt mer efter det? :)
  • Anonym (Undrar)
    Le0nora skrev 2019-11-27 15:35:33 följande:

    Ser positivt ut, har du testat nåt mer efter det? :)


    Tog ett av restlagrets stickor när jag kom hem från jobbet. ( bara hållit mig i en timme) och man anade något svagt på den med. Ska ta ett digitalt imorgon bitti :)
  • Le0nora
    Anonym (Undrar) skrev 2019-11-27 20:07:12 följande:

    Tog ett av restlagrets stickor när jag kom hem från jobbet. ( bara hållit mig i en timme) och man anade något svagt på den med. Ska ta ett digitalt imorgon bitti :)


    Haha den där ständiga otåligheten :D bäst är ju om du gör det med sovkiss eller när du hållit dig i typ 4h. Jag håller tumme och hoppas på ett "Gravid 1-2 veckor" :)
  • Anonym (Undrar)
    Le0nora skrev 2019-11-28 00:16:30 följande:

    Haha den där ständiga otåligheten :D bäst är ju om du gör det med sovkiss eller när du hållit dig i typ 4h. Jag håller tumme och hoppas på ett "Gravid 1-2 veckor" :)


    Jodå! Fick ett gravid 1-2 veckor nu på morgonen :) Roligt med det digitala testet. Fanns inte sådana sist jag var gravid.
  • Le0nora
    Anonym (Undrar) skrev 2019-11-28 05:34:39 följande:

    Jodå! Fick ett gravid 1-2 veckor nu på morgonen :) Roligt med det digitala testet. Fanns inte sådana sist jag var gravid.


    Åh så härligt, grattis<3 ja det är väldigt smidigt, särskilt om man inte har koll på sin menscykel :D
Svar på tråden Svagt plus eller spök?