• Flikkan92

    Köpa stringtrosor till 13åring?

    Jag är bonusmamma till en 13årig tjej som bor på heltid hos mig och min sambo. Jag står för inköpen av det mesta till flickan då pappa inte riktigt förstår sig på "tjejgrejer" och dottern är nöjd med att jag tar den biten. Men nu till saken. Hon har börjat att ta stringtrosor från mig och använder i smyg vilket jag kommit på. Hon har bara trosor i hipstermodell.

    Jag själv var i samma ålder när jag började använda stringtrosor men det tar emot själv att köpa det till en 13åring. Är jag löjlig? Hur hade ni gjort?

  • Svar på tråden Köpa stringtrosor till 13åring?
  • Anonym (Hepp)

    Har inte denna tråden varit på tapeten för inte sålängesedan?! Känner igen det. Om du söker så borde du hitta den. Där kanske du får några råd.

  • Anonym (Wtf)

    Hur många likadana trådar ska du starta egentligen?

  • Anonym (Queenie)

    Blev du inte nöjd med förra tråden? Så du var tvungen att hitta på ett nytt osannolikt scenario som att en 13 åring skulle ta sin styvmors trosor.

    Säg till din påhittade man att han ger pengar till sin påhittade dotter så hon kan köpa sina egna trosor.

    Och så säger du till din påhittade dotter att hon inte får ta andras saker.

  • Anonym (Queenie)
    Flikkan92 skrev 2019-10-30 07:43:32 följande:

    Fler trådar? Jag skriver väldig sällan här, har inte skapat en egen tråd på över två år.


    Okej då vill jag berätta för dig att i september i år var någon som använde ditt nick och lade upp en tråd om att hon ville köpa stringtrosor till som sambos dotter i storlek 12-14 år. Tyvärr är tråden borttagen nu- surprise!!!- men den kommer fortfarande upp som en länk i Google.

    Det kanske är din sambos dotter som hackat ditt konto ;)
  • viseversa
    Anonym (Queenie) skrev 2019-10-30 07:33:21 följande:

    Blev du inte nöjd med förra tråden? Så du var tvungen att hitta på ett nytt osannolikt scenario som att en 13 åring skulle ta sin styvmors trosor.

    Säg till din påhittade man att han ger pengar till sin påhittade dotter så hon kan köpa sina egna trosor.

    Och så säger du till din påhittade dotter att hon inte får ta andras saker.


    Men blä får känslan av att ts är en snuskgubbe som vill prata om småflickor i string. Missade den andra tråden.
  • viseversa
    Anonym (Queenie) skrev 2019-10-30 07:33:21 följande:

    Blev du inte nöjd med förra tråden? Så du var tvungen att hitta på ett nytt osannolikt scenario som att en 13 åring skulle ta sin styvmors trosor.

    Säg till din påhittade man att han ger pengar till sin påhittade dotter så hon kan köpa sina egna trosor.

    Och så säger du till din påhittade dotter att hon inte får ta andras saker.


    Men blä får känslan av att ts är en snuskgubbe som vill prata om småflickor i string. Missade den andra tråden.
Svar på tråden Köpa stringtrosor till 13åring?