Flikkan92 skrev 2019-10-30 08:31:05 följande:
JAG har då aldrig skapat en sån här tråd, någonsin. Fruktansvärt tråkigt att bli påhoppad av att man ställer en fråga på ett forum gällande ett av sina bonusbarn.
Trosorna hon har tagit av mig har varit oanvända och legat i min låda i flera år då jag själv inte trivs i string, har fått dom i present. Så nej, i det här fallet har hon inte använt någon annans använda trosor. Och tro mig, vi har haft diskussionen om att man inte tar andras saker. Men det är en 13åring vi talar om, så tyvärr händer det ibland att hon använder saker som är mina så som smink och hudvårdsprodukter. Men det var inte vad den här tråden handlade om, jag undrade bara om det är normalt att föräldrar köper stringtrosor till sina yngre tonåringar? Mina föräldrar hade inte gjort det till mig i den åldern. Jag jag köpte det för mina pengar utan att dom visste om det.
Det var någon med ditt nick som startade tråden och personen uttryckte sig exakt som du och skrev om ett exakt liknande problem. Det är en på miljonen att det inte är samma trådstartare. Den enda skillnaden var att barnet var 14 i den andra tråden. Men med tanke på vilka svar du fick då så vill du väl testa med ett år yngre och se om svaren blir samma.