• Flikkan92

Köpa stringtrosor till 13åring?

Jag är bonusmamma till en 13årig tjej som bor på heltid hos mig och min sambo. Jag står för inköpen av det mesta till flickan då pappa inte riktigt förstår sig på "tjejgrejer" och dottern är nöjd med att jag tar den biten. Men nu till saken. Hon har börjat att ta stringtrosor från mig och använder i smyg vilket jag kommit på. Hon har bara trosor i hipstermodell.

Jag själv var i samma ålder när jag började använda stringtrosor men det tar emot själv att köpa det till en 13åring. Är jag löjlig? Hur hade ni gjort?

• Svar på tråden Köpa stringtrosor till 13åring?
  • Anonym (Wtf)
    Flikkan92 skrev 2019-10-30 07:43:32 följande:

Fler trådar? Jag skriver väldig sällan här, har inte skapat en egen tråd på över två år.

Haha sure. Senast för några veckor sedan dök samma trådar upp, med exakt samma text men raderades av moderatorerna ganska snabbt.
  • Flikkan92

JAG har då aldrig skapat en sån här tråd, någonsin. Fruktansvärt tråkigt att bli påhoppad av att man ställer en fråga på ett forum gällande ett av sina bonusbarn.

Trosorna hon har tagit av mig har varit oanvända och legat i min låda i flera år då jag själv inte trivs i string, har fått dom i present. Så nej, i det här fallet har hon inte använt någon annans använda trosor. Och tro mig, vi har haft diskussionen om att man inte tar andras saker. Men det är en 13åring vi talar om, så tyvärr händer det ibland att hon använder saker som är mina så som smink och hudvårdsprodukter. Men det var inte vad den här tråden handlade om, jag undrade bara om det är normalt att föräldrar köper stringtrosor till sina yngre tonåringar? Mina föräldrar hade inte gjort det till mig i den åldern. Jag jag köpte det för mina pengar utan att dom visste om det.

• Flikkan92
    Anonym (Queenie) skrev 2019-10-30 08:05:13 följande:

Okej då vill jag berätta för dig att i september i år var någon som använde ditt nick och lade upp en tråd om att hon ville köpa stringtrosor till som sambos dotter i storlek 12-14 år. Tyvärr är tråden borttagen nu- surprise!!!- men den kommer fortfarande upp som en länk i Google.

Det kanske är din sambos dotter som hackat ditt konto ;)

Du får gärna länka till den så jag förstår vad det ni är så upprörda över.
  • Anonym (Wtf)
    Flikkan92 skrev 2019-10-30 08:32:32 följande:

Trådarna blev som sagt raderade.
  • Anonym (Queenie)
    Flikkan92 skrev 2019-10-30 08:32:32 följande:

De är raderade.
  • Anonym (Queenie)
    Flikkan92 skrev 2019-10-30 08:31:05 följande:

JAG har då aldrig skapat en sån här tråd, någonsin. Fruktansvärt tråkigt att bli påhoppad av att man ställer en fråga på ett forum gällande ett av sina bonusbarn.

Trosorna hon har tagit av mig har varit oanvända och legat i min låda i flera år då jag själv inte trivs i string, har fått dom i present. Så nej, i det här fallet har hon inte använt någon annans använda trosor. Och tro mig, vi har haft diskussionen om att man inte tar andras saker. Men det är en 13åring vi talar om, så tyvärr händer det ibland att hon använder saker som är mina så som smink och hudvårdsprodukter. Men det var inte vad den här tråden handlade om, jag undrade bara om det är normalt att föräldrar köper stringtrosor till sina yngre tonåringar? Mina föräldrar hade inte gjort det till mig i den åldern. Jag jag köpte det för mina pengar utan att dom visste om det.

Det var någon med ditt nick som startade tråden och personen uttryckte sig exakt som du och skrev om ett exakt liknande problem. Det är en på miljonen att det inte är samma trådstartare. Den enda skillnaden var att barnet var 14 i den andra tråden. Men med tanke på vilka svar du fick då så vill du väl testa med ett år yngre och se om svaren blir samma.
  • Anonym (Queenie)
    viseversa skrev 2019-10-30 08:14:46 följande:

Men blä får känslan av att ts är en snuskgubbe som vill prata om småflickor i string. Missade den andra tråden.

Ja jag skulle också tro det. Eller bara någon som vill trolla rent allmänt. Men det mesta lutar ju åt någon gubbe som gillar att prata om småflickor och string.
  • Anonym (Fröken Lind)

Ända sedan jag började läsa här på forumet för ett par år sedan, har just det här med småflickor och stringtrosor varit ett återkommande tema. Tom minns jag en tråd där flickan var endast nio-år. Tror som ovan, inte att det är särskilt vanligt att tjejer själva i så unga åldrar skulle fundera så mycket på stringtrosor som trådarna gör gällande. Inga små-tjejer i min omgivning i alla fall. De tycker stringtrosor är töntigt och obekvämt.
    Så jag tror också att det är någon gubbe som tycker det är kul att prata om småtjejer och string, i kombination av att de inte "får för sin mamma".

• Anonym (Wtf)
    Anonym (Queenie) skrev 2019-10-30 09:01:04 följande:

Det var någon med ditt nick som startade tråden och personen uttryckte sig exakt som du och skrev om ett exakt liknande problem. Det är en på miljonen att det inte är samma trådstartare. Den enda skillnaden var att barnet var 14 i den andra tråden. Men med tanke på vilka svar du fick då så vill du väl testa med ett år yngre och se om svaren blir samma.

Jag vill minnas att tjejen som det handlade om i dom andra trådarna också var 13 år.
Svar på tråden Köpa stringtrosor till 13åring?