• Felicia3

    Blödde efter sex

    Är i vecka 5 tidigare haft ett missfall.Vi har kämpat 1 år och sex månader med Letrozol och ovitrelle för att ens bli gravida efter missfallet.

    Vi hade sex i duschen och när jag tittar ner på sperman så ser jag rött blod! Lite rött slem..sen typ 2 min efter svimmar jag.Svider i underlivet,har molvärk mer på höger sida än innan sexet.var inte jätte mkt blod men beige flytning även 1h efter.Om vi åker in imorgon kan de se vart blodet kom ifrån? Vad kan man se? Hinnsäck? Om det är utomkveds?

    Jag har inte riktigt knutit an till graviditeten men kan inte se hur jag ska klara ett till missfall heller.I våras så hände även annat utöver missfallet jag fick då som satte mig akut krisreaktion och jag övervägde självmord. Jag klarar knappt av graviditeten Pga ovissheten..det var innan jag blödde.

  • Svar på tråden Blödde efter sex
  • Mageric

    Slemhinnorna är väldigt sköra, jag hade rödstrimmig flytning när jag kissade efteråt och fick även en tjockare beigebrun flytning dagen efter, allt var ok!

  • Gimele

    Jag blöder efter sex, är gravid i v28 nu.

    Men har sen början av graviditeten haft blod och rosa flytningar efter sex.

    Bm förklara med att slämhinnorna är mycket känsligare och kroppen jobbar med extra mycket blod.

  • Felicia3
    Mageric skrev 2019-10-30 22:02:05 följande:

    Slemhinnorna är väldigt sköra, jag hade rödstrimmig flytning när jag kissade efteråt och fick även en tjockare beigebrun flytning dagen efter, allt var ok!


    Åh hoppas det är ngt sådant då.vet du om jag kan bada med jobbet nästa vecka? (Infektionsrisk) De sade inte till dig att ta det lugnt?
  • Felicia3
    Gimele skrev 2019-10-30 23:05:47 följande:

    Jag blöder efter sex, är gravid i v28 nu.

    Men har sen början av graviditeten haft blod och rosa flytningar efter sex.

    Bm förklara med att slämhinnorna är mycket känsligare och kroppen jobbar med extra mycket blod.


    Åh okej jag får kanske bara försöka sitta lugnt i båten och se hur det går.jag tror inte jag vågar ha sex igen.inte innan v 12 iaf.
Svar på tråden Blödde efter sex