Vi som siktar på JUL-PLUS 2019!
Ska gravtesta mig på torsdag och skulle det visa negativt blir det test på söndag..
Det "störiga" är att jag inte har någon mens att gå på då detta isåfall blir första försöket sen jag slutade på minipiller så får gå på senaste ggn vi hade sex..
Men så har jag en känsla av att vara gravid(vi försöker med nr2)..
Första och tydligaste tecknet är att min puls tycks ha stuckit iväg.. Har en vilopuls runt 60 annars, nu är den runt 80.. Bara jag rör mig drar den till 110..(har varit såhär i strax över en vecka nu). Det känns liksom som jag ständigt har tagit en överdos av koffein(intar inte något koffein alls).. Jag har smått molvärk i magen, hela tiden, mår illa och helt aptitlös(hade exakt samma med dottern med aptitlösheten/illamåendet)..
På torsdag är det 14 dagar sen vi hade sex senast(min man jobbar som pilot så inte alltid så lätt att få till.. Hehe) Med dottern fick jag negativt gravtest på BIM-1 och plussade sen på BIM+5.. Så kan vara lite risky att testa 14 dagar efter sexet för vet ju inte exakt när själva ägglossningen var? Så får testa på söndag igen om det visar negativt och kanske en sista gång den 20e(min man kommer hem då) för att säkerställa att mina symptom isåfall beror på något annat!?
Någon mer som upptäckt graviditet av ökande puls?
Håller tummarna för er alla här i tråden! Hade varit en så underbar julklapp ju!