Inlägg från: Anonym (Hejåhå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hejåhå)

Vi som siktar på JUL-PLUS 2019!

Ser ni nått? Har ingen koll på mens riktigt då jag fick äl smärta 3 gånger denna månaden
  • Anonym (Hejåhå)

Bim-3 idag. Ser ni också nått?
  • Anonym (Hejåhå)
    Le0nora skrev 2019-12-19 02:28:06 följande:

Blir väl ändå lättast att se om det är en helt vanlig bild? Effekterna förstör tycker jag. Men nog ser det ut att vara ett vänstra streck där allt. Testa igen och ta en normal bild denna gången och lägg upp så blir vi nog alla klokare tror jag :)

Haha, jag förstår. Men man vill ju så gärna se, hihi
  • Anonym (Hejåhå)

Bilderna blir så otroligt dåliga här men nu ser jag ett klart streck!! :D
  • Anonym (Hejåhå)
    Jagomina skrev 2019-12-19 09:53:01 följande:

På bilden längst ner ser jag absolut ett streck. Har du passerat bim?

Nej, bim är 21 faktiskt. O jag är väldigt medveten om att jag är låghormonare. Så är glad att jag ser nått alls!! :D
  • Anonym (Hejåhå)

Jag ska berätta för min sambo på julaftonsmorgon. Vi ska på tidigt ultraljud för jag fick utomkvedsskap o opererades akut 30 oktober. Så har köpt en fin låda och skrivit 14 januari klockan 13 på en lapp och sen ska jag skriva ultraljud men klippa isär bokstäverna så han själv får para ihop dom. Hoppas de går som jag vill :D har ni berättat ennu?

• Anonym (Hejåhå)
    Le0nora skrev 2019-12-20 01:51:49 följande:

Jamen serru, understa är synligt positiv även med den dåliga kvalitén på denna sida. Fantastiskt, grattis och välkommen till klubben!<3Samma till dig, grattis och välkommen till klubben!<3

Tack snälla <3 hoppas de går vägen. Fick utomkvedsskap 30 oktober o opererades akut! Men känns annorlunda nu på ett positivt sätt!
Svar på tråden Vi som siktar på JUL-PLUS 2019!