Link92 skrev 2019-12-18 10:07:00 följande:
Ja, enligt Natural Cycles som jag använder så tycker den att jag hade ÄL den 11e, men jag hade mer ÄL-känningar på kvällen den 10e...Är ju en hel vetenskap att veta exakt!
Ja jag har mer ömma bröst idag! Typ på utsidan, mot armarna liksom. Jag har dock alltid det innan mens också, så behöver inte betyda något egentligen mer än det känns lite tidigt inför mens som är beräknad till 26/12. Dock varierar min cykel mellan 27-32 dagar så svårt att veta exakt, men BIM runt jul/mellandagarna iaf. Jag känner också stick/ilningar långt ner i magen idag vilket jag inte brukar göra, så lite hopp får man ju :) Mensvärk brukar jag få först när mensen satt igång.
Jag har inga tidiga test hemma, men fortsätter det kännas så här kanske jag köper ett testa tidigt att ta i helgen :) Annars är jag mer en sådan som inväntar mensen innan jag testar, känns dock väldigt nervöst nu inför julhelgen!
Så spännande ju!
Hoppas verkligen att det är något :) Ja det där med äl är ju verkligen en hel vetenskap. Man undrar ju när ägget egentligen släpper.
Men kul att följas åt :) Skriv gärna om du får några andra symtom eller så!