Link92 skrev 2019-12-18 15:31:19 följande:
Ja verkligen. Det är väldigt sällan problem annars, men just den fertila perioden är det som att det låser sig ibland. SÅ typiskt.
Jag tror BIM är 26/12, men skulle kunna vara dags för mens någon gång mellan 23-29/12 då min cykel varierar en del. NC lyckas inte allt gissa på rätt datum.
Har haft så konstiga känningar i nedre delen av magen idag så köpte ett testa-tidigt-test från CB på lunchen. Kanske tar det imorgon bitti, eller i helgen. Hur tidigt kan man testa? Är ÄL+7 idag bara.
Usch ja det är samma för oss ibland, riktigt jobbigt!
Okej, har du testat att försöka räkna dagar mellan äl och mens? Dom brukar vara ganska konstanta och bara skilja sig en dag eller två i varje cykel medans dagen för äl kan inträffa lite olika. Men vet du hur många dagar det är mellan äl och mens är det lite lättare att förutspå när mensen kommer :)
Åh men det låger ju positivt! Hoppas på ett tidigt tecken :) jag har inga bra erfarenheter med cb early, fått massa spök med dom så skulle inte våga testa alls med dom.. Predictor early har jag hört gott om men dom måste man beställa. Hade nom som tidigast testat på äl+ 10/11 tror jag så ägget haft en chans att fästa och börja utsöndra hcg i blodet :)