• trueme

    Första gravid tecknet

    Hej

    Vad var erat första tecken på att ni var gravida ?

    Det som fick mig att testa var att:

    Jag stod och stekte köttfärs och började må super illa så jag går ut på balkongen för att få frisk luft då blir det svart och jag slår huvudet i korgstolen.

    Sen säger min man tänk om du är gravid för min kompis fru svimmade på coop när hon blev gravid.

    Tog test nästa dag och det visade Gravid 3+ veckor

  • Svar på tråden Första gravid tecknet
  • Daphodil

    För mig brukar dt vara mensvärk på kvällarna. Fast denna gång var det bara att jag frös som en tok när vi var på badhuset, kunde inte slita mig från bubbelpoolen. Dessa symtom brukar börja v 4.

  • Ebo88

    Att mensen inte kom.

    Känns precis som innan mens alla gånger jag har vart gravid.

  • Sasu

    ihållande bakfylla. hade festat helgen innan jag plussade, tyckte det var konstigt att jag var bakfull 4 dagar efter jag festat, tog 1 test som visade positivt, tog ett test till för att jag inte trodde på det första som också visade positivt. Klockan var 4 på morgonen och jag slängde upp min sambo ur sängen i ren panik och berättade att jag var gravid. Min sambo fattade inte vad som hänt förrens han kom hem från jobbet den dagen.

  • knivskrik

    Ömma bröst, halsbränna och en otrolig hunger dök upp några dagar innan bim.


    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
Svar på tråden Första gravid tecknet