• Svar på tråden Onani
  • Anonym (Gubben)

Jag närmar mig 70 men runkar varje dag men sprutar inte var gång. Vill hålla på det sköna. Brukar ta ett potenspiller när jag låter det gå för då kvicknar kuken till igen på nån timma. Sen är det extra skönt med en stenhård kuk. Inte alla gubbar som kan skryta med det. 

• Anonym (Vicky)

I tisdags. Men lär nog försöka hinna med en runda idag innan sambon kommer hem.

• Fritz08
    Anonym (Karin 1972) skrev 2019-11-07 12:41:23 följande:

Onnade i vilorummet på arbetet igår. Kom väldigt skönt och fick använda flera pappersservetter till att torka mig torr.

Det är härligt med vilorum.

Där jag jobbar finns det till och med en bastu i närheten.

Har inte vågat onanera i bastun ännu.
  • Anonym (Särbokille)

När jag tänker efter så har jag lagt av runkandet helt....
    Vi träffas oftast varje helg men har inte sex varje helg.
    Klarar mig lätt till vi "får till det".
    Knullar hellre än att dra i snodden ensam.

• Mysigkille67

Att onanera är ju bara så skönt gör det stortsett varje dag kan sex med min sambo sen för typ en timma två onanera igen och komma så skönt

Onani är bara sunt skönt allt bra med tycker jag.

• Anonym (Gubben)

Den man som är lyckligast när man lämnar jordelivet är den man som producerat flest liter sperma under sin livstid. Så bara runka på och fyll på hinken

• Anonym (fuska)
    Anonym (Gubben) skrev 2019-11-07 23:26:02 följande:

Den man som är lyckligast när man lämnar jordelivet är den man som producerat flest liter sperma under sin livstid. Så bara runka på och fyll på hinken

Får man fuska genom att överdosera maxatin? (Sånt där som snubbarna använder i porrfilm för att kunna klämma ur sig jättesatser)
  • Chr1s

Idag runt åtta på kvällen i toan. Känner mig sugen att göra de igen.

• enable007
    Anonym (C) skrev 2019-11-07 12:26:15 följande:

Onanerade imorse efter att min man åkt till jobbet. Kollade på lite bilder när jag och min ex-man hade lite mys :)

Omoraliskt? Ja! Fel? Nej! Fantasier är just fantasier :)

Skönt ! Inte fel..
  • Anonym (Freddy)

Tittade på Aladdin igår, då blev det en handtralla.

"Onani, vilken magi, Ali Ababa"

Svar på tråden Onani