• Anonym (Metaripeta)

Vad anser ni om Joakim Lamotte?

Vad tycker ni om Joakim Lamotte?

Jag tycker det är jätte bra med nån som vågar rappotera även om det gör en del som inte vill se problemen arga. Vi måste ju faktiskt våga prata om det även om en del där ute gör allt för att tysta ner kritiken!! 

Heja Joakim Lamotte

• Svar på tråden Vad anser ni om Joakim Lamotte?
  • Anonym (Beenee)

Han skriver vad som helst som får folk uppretade eller som drar till sig många människors vilja att ge pengar. Ren populism. Sen skrattar han hela vägen till banken.

Låtsas att han är en underdog.

• Anonym (***)
    Anonym (Metaripeta) skrev 2019-11-04 14:04:48 följande:
    Kritik? Menar du dom hotet han och hans famiilj får emot sig? Är det rättfärdig kritkik att hota att vålda hans fru?  Jag tycker inte det är kritkk dirket faktiskt 
    Menar du att han bara fått kritik mot sig som uttrycker hot mot hans familj?

Får han ingen annan kritik?
  • Anonym (***)
    Anonym (Metaripeta) skrev 2019-11-04 14:06:13 följande:
    Så han ljuger alltså och det finns inga problem? Källa på det tack 
    Hur är det med läsförståelsen?
    Kritik? Menar du dom hotet han och hans famiilj får emot sig? Är det rättfärdig kritkik att hota att vålda hans fru?  Jag tycker inte det är kritkk dirket faktiskt 
    Vet du inte skillnad på hot och kritik?

• Anonym (Metaripeta)
    Anonym (Beenee) skrev 2019-11-04 14:06:55 följande:

Han skriver vad som helst som får folk uppretade eller som drar till sig många människors vilja att ge pengar. Ren populism. Sen skrattar han hela vägen till banken.

Låtsas att han är en underdog.

Han tar ju upp saker som andra inte vågar, Tycker du inte att man ska få ta upp problem?
  • Anonym (Metaripeta)
    Anonym (***) skrev 2019-11-04 14:08:45 följande:
    Hur är det med läsförståelsen?
    Vet du inte skillnad på hot och kritik?

Du verkar ju ha svårt att skilja på det och anser at det är kritk att hota med våldtäkt,, Håller inte med dig om det
  • Anonym (***)
    Anonym (Metaripeta) skrev 2019-11-04 14:10:29 följande:
    Du verkar ju ha svårt att skilja på det och anser at det är kritk att hota med våldtäkt,, Håller inte med dig om det
    Du håller inte med om det, och ändå kontrar du med hoten hans familj får när det pratas om kritik?

Där ser man...
  • Anonym (Metaripeta)
    Anonym (***) skrev 2019-11-04 14:07:32 följande:
    Menar du att han bara fått kritik mot sig som uttrycker hot mot hans familj?

Får han ingen annan kritik?
    Han får massor med kritik som står på hans sida och massor med hot 

Du verkar bli arg för folk rappoterar om problem, Varför? Ska man bara få rappotera posetiva saker? 
  • Anonym (Micke)

Han är väl den journalist som fått mest hat av alla.

Så här skriver en "kollega" som fått stora journalistpriset för några år sedan.
    Skärmklipp

• Anonym (Metaripeta)
    Anonym (***) skrev 2019-11-04 14:11:36 följande:
    Du håller inte med om det, och ändå kontrar du med hoten hans familj får när det pratas om kritik?

Där ser man...
    Man kan tolka de du säger som att du vill förbjuda all form av kritik,, Det tror inte jag är bra
  • Anonym (Beenee)
    Anonym (Metaripeta) skrev 2019-11-04 14:08:48 följande:

Han tar ju upp saker som andra inte vågar, Tycker du inte att man ska få ta upp problem?

Han tar upp massa saker som jättemånga vågar ta upp och tar upp. Förenklat och känslobaserade rappakalja.

Han får slänga ur sig vilket skit han vill för min del. Tycker bara att det är uppseende hur många idioter som går på högerpöbelns populism. De tjänar grova pengar på det de gör. Ju mer de håller på och provocerar och agiterar folk ju mer pengar drar de in i klickonomin.

Grattis till honom får man väl säga att han har hittat det mest lönsamma och populära tilltalet i Sverige idag.
Svar på tråden Vad anser ni om Joakim Lamotte?