Inlägg från: Thelma82 |Visa alla inlägg
  • Thelma82

Vad blir det för mat?

Blir sallad till middag på stranden med sånt vi har hemma. I min låda blir det grönsaker, halloumi och lufttorkad skinka 

• Thelma82

Är inte så hungrig och bara sugen på en sak så det får det bli! Burrata med ugnsbakade körsbärstomater, olivolja, svartpeppar och flingsalt. 

• Thelma82

Mcdonalds. Hot wings till mig fastän det inte är lchf egentligen, men good enough. Burgare och nuggets till de andra.

• Thelma82

Rester från igår när mannen grillade revbensspjäll. Potatissallad och blomkålssallad till. 

• Thelma82

Korv med bröd. Veg-korv till vegetarianen och blomkålssallad istället för bröd till mig. 

• Thelma82

Kesoplättar (smakar som en blandning mellan rårakor och raggmunkar) med creme fraiche, rödlök, räkor, dill och citron igår. Blev endel plättar över så idag äter vi dom med stekt sidfläsk och lingonsylt. Passar på att äta lite roligare när barnen är iväg.

• Thelma82

Grillade kycklingspett, foliepaket med fetaost, tomat och örter samt sallad igår. Idag rester av kycklingen i lchf-risotto på blomkålsris.

• Thelma82

Hamburgare och friterat igår. Vanliga burgare med bröd och lökringar till normalätarna. Friterad halloumi i bröd till vegetarianen. Hamburgare i salladsblad och friterade halloumistavar till mig. Alla mätta och nöjda!

• Thelma82

Igår blev det stuvade morötter och isterband. Vegetarianen fick vegokorv och potatis också.

Svar på tråden Vad blir det för mat?