Vad blir det för mat?
Igår vart det kyckling med nudlar och svamp, shephards pie ikväll
Igår vart det kyckling med nudlar och svamp, shephards pie ikväll
Måndag så crockpoten fick komma fram igen, hel fläskfilé med ugnsrostad potatis och grönsaker
I lördags var vi på pool party och grillade kyckling, använde resterna igår och gjorde kycklingpaj till middag
Pasta med köttfärs
Så jäkla sur på både maken och tonåringen så här lagas inget idag, har gårdagens kycklickpasta som jag kanske slänger på lite ost och kör in i ugnen, fast när jag tänker efter så får de nog sköta det själva
Fan vad arg jag är, ursäkta, men jag och minstingen äter nog fiskpinnar då det är favoriten, men när jag skriver så börjar jag undra vem som förlorade i det hela >)
Smashade cheeseburgare, mem skippar bröder och har dom på ceasarsallad istället ;)
Fläskfilé med ungrostad vitkål
Fancy ramen kallar vi det, nudlar med räkor, grönsaker och ägg (kyckling till räkhataren)
Kycklinglår i airfryern, med ceasarsallad till, min innehåller romansallad ;)
Äter ensam med tonåringen idag så det blir carbonara när han kommer hem från träningen
Igår blev det köttfärssås med vitlöksbröd som vi doppade istället för pasta (en av tonåringens favoriter, ikväll blir det oxbringa som vi startar att röka på grillen och sen in i ugnen halva dagen:)