Anonym (Funderare) skrev 2020-07-20 19:23:07 följande:
Ja jag har läst på många ställen att de e vanligt att de går över vid v11 speciellt. Men jag har ju aldrig mått illa å alla symptom förutom flåset försvann för mig i v8. Det står säkert rätt till där inne :) jag ska göra kub ultraljudet på torsdag! Är de det som kallas nupp? Har du gjort nåt kub blodprov?
Idag fick vi se den lilla på ultraljud inför NIPT imorgon och allt såg bra ut! Är i v 10+5 men mätningarna visade 11+1 men det sa hon inte gjorde något och lite större är alltid bättre än mindre. Häftigt att se att den rörde sig! Är så tacksam att min sambo fick vara med på ultraljudet och se allting också! Framöver kommer han inte få följa med till barnmorskan men på Crocus gick det bra att han var med. Vill verkligen rekommendera Crocus, så proffsiga och trevliga!
Ang mitt illamående så har det kommit tillbaka men bara på kvällen, härligt att kunna äta frukost nu igen i alla fall!
Jag har mitt inskrivningssamtal på måndag så jag antar att jag gör allt sånt då eller någon dag efteråt. :) Hur gick kub idag för dig?