• Anonym (Undrar)

Tränad vs otränad rumpa

På tjejer, vad är snyggast, en otränad eller en vältränad rumpa?

Jag tränade som attans en period och hade en väldigt tränad rumpa, men jag tycker nog den är snyggare nu utan squats. Den var liksom rund men lite knölig? Nu är mjuk och fluffig men inte lika rund...

• Svar på tråden Tränad vs otränad rumpa
  • Anonym (Beror på gener)

Jag skulle säga att det beror på gener.

Om man naturligt har en helt platt rumpa eller en hängig så lär ju utseendet förbättras med träning.

Men om man naturligt har en rund fyllig rumpa så Kan ju träning i sämsta fall gör att det blir mindre och hängigare- beroende på vad man tränar och om man tex går ner i vikt.

Har man en rund naturlig rumpa och tränar utan att gå ner i vikt så borde det inte hända så mycket förutom att de möjligen blir lite större och fastare.

• Anonym (G)

Mjuk och dallrig är ofta sexigast.

• Anonym (Argonym)

Som Asspert skulle jag säga att smaken är som baken... Hmm...

Sägs att Kvinnor med större rumpa förbättrar IQ:n hos barnen dom föder :/

Själv är jag en sucker för symmetri och hälsa.. Stor eller liten, det viktigaste är att den håller i alla väder!

Man ser väl om det är vackert eller inte`?

• New  Dawn

Tränade rumpor blir i regel inte "knöliga". Om din rumpa är knölig beror det på något annat. Möjligen att knölarna syns mindre om du har mer fett. Det är dock inget generellt.

Anyone can hate. It costs to love.
  • Xzx

En vältränad rumpa slår en otränad alla gånger i veckan!!

• Anonym (Argonym)
    Xzx skrev 2019-11-09 12:53:58 följande:

En vältränad rumpa slår en otränad alla gånger i veckan!!

Skulle säga att en tränad rumpa är det men att en muskelrumpa inte är det!
  • Tukt

Både och. 
    Problemet är att rumpor som i botten ser ut av typen "jag har blöja på mig", tenderar att förstärka den känslan.
    Jag menar alltså rumpor som har en rundning, men sluttar märkbart i sin nedre del.

• Nicke989

Jag tycker inte "gymrumpor" är idealet. Men det jag tycker är viktigast för att få en snygg rumpa är höfternas form och den är inte så lätt att träna fram (eller bort). Breda, runda höfter är snyggt och gör att rumpan också blir snygg.

• Anonym (Rumpnissen)

Det beror helt på dess form och storlek..

• Anonym (Argonym)
    Anonym (Rumpnissen) skrev 2019-11-09 14:58:20 följande:

Det beror helt på dess form och storlek..

Helt klart! Älskar en stor kuk!
Svar på tråden Tränad vs otränad rumpa