• Scrootie

BIM December 2019

Hej, ställde samma fråga i en annan tråd men den verkar det inte vara så aktiv.

Men undrar vad ni tror om den här kurvan? Har en lång cykel på omkring 31 dagar, verkar ha haft ÄL på cd 22, så är väl på ÄL +9-10. Negativt test nu på morgonen

• Scrootie

Blir så besviken, igår och idag störtdök tempen. Spottings idag så mensen är ett faktum. Och eftersom jag har så långa cykler är nästa Bim först omkring 4 januari nästa gång. Idag känns allt lite deppigt.

• Scrootie

Jag behöver ställa en fråga här, och jag hoppas någon vill svara för jag blir knäpp!

Jag har ganska långa cykler på omkring 32 dagar. Denna månaden både temapde jag och körde med äl-stickor. Fick positivt äl-test cd 20 och ännu starkare cd 21, hade en temp på 36,2-3. På cd 22 hade tempen höjt sig till ungefär 36,45 och låg kvar där så båda mina appar lade ut än på cd 22, hade sex på cd 21. Min temp har varit ojämn (har en tvååring som inte sover jättebra) men hög, fick tillochmed en ytterligare höjning ungefär 6 dagar efter ÄL, kände mig dock inte helt frisk då samt att jag var ute en av kvällarna innan. Sen sjönk tempen, var nere en dag på 36,34 och fick en liten spotting och trodde att mensen kom. Men tempen vände därefter upp igen och har nu legat på ca 36.6 i några dagar, ingen mer blödning. Ingen mens i sikte, är på cd 37 idag och testade negativt i morse! Blir som sagt knäpp!!

Svar på tråden BIM December 2019