BIM December 2019
Hej jag har följt denna gruppen lite på avstånd, har haft två tidiga missfall på raken där mensen kommit en vecka senare än beräknat ungefär. Senaste missfallet började 18 november och jag var inne på gyn ett par dagar senare för att få konstaterat att allt var borta och gjorde även ett negativt graviditetstest.
Hatar verkligen denna väntan på att ta graviditetstest och hela tiden leta symptom och denna månaden har jag inte känt något speciellt förutom att jag varit på väldigt dåligt humör och känslig. Har två barn sedan tidigare och har båda graviditeterna fått tidiga symptom såsom ömma bröst och blivit andfådd lätt.
Jag tror att bim är imorgon om det inte blivit alldeles knas efter missfallen och jag gjorde ett testa tidigt i måndags som visade negativt, gjorde ett nytt test i torsdags Med kvällsurinen och även det var negativt. Har hela tiden ställt in mig på att det inte blivit något och har hoppats på att mensen bara kommer så vi kan göra ett nytt försök. MEN, tog ett test i morse mest för skoj skull då jag har många tester kvar och jag hållt mig hela natten. Tycker att jag ser ett streck till men vågar inte hoppas, det syntes som sagt ingenting i torsdags och nu detta? Hoppas men är livrädd för ännu ett missfall.