• Anonym (Ledsen)

Dejt lägger till andra tjejer

Har dejtat en kille ett tag o vi har la setts runt 10 gånger. Han vill fortfarande träffa mig men skriver betydligt mindre än i början. Upptäckte nu att han lagt till andra tjejer på instagram. Så det känns ju Fortfrande som att han letar vidare vilket känns trist. Samtidigt kan jag inte säga något då jag gör likadant pga att jag känner osäkerhet vart jag har honom. Men vet ju dock att det är honom jag vill ha men har ändå det öppet just för jag inte vet vart jag har honom. Jag har väl insett att jag inte visat så jätte mycket intresse i rädsla av att vara för på.

Jag tänker att borde jag gå all in o visa intresse för honom o ger han inget tillbaka så ifrågasätta o lägga ner isf, eller bara skita i det helt?

Igår frågade jag om vi skulle ses i helgen där han svarade att han skulle ha besök men att söndag kanske gick. Så han förslog ju ändå en dag. Är det fel av mig att skriva imon att det hade vart jätte kul att ses o fråga om det fortfrande funkar eller bara skita i det?

Vad kan man egentligen begära efter 10 dejter?

• Svar på tråden Dejt lägger till andra tjejer
  • Anonym (:))

Har han hört av sig än om imorgon ? Om inte hade jag planerat min söndag utan han. (Och inte hört av mig) Men sån är jag! Gör det som du känner för :)

• Anonym (Inte igen)

Men seriöst, dags att släppa den här killen nu. Han gör dig ju inte glad och är inte intresserad på samma sätt. Du faller i samma mönster gång på gång, förstår inte varför du håller dig kvar så desperat så fort du börjar dejta någon.

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (:)) skrev 2019-11-09 19:38:48 följande:

Har han hört av sig än om imorgon ? Om inte hade jag planerat min söndag utan han. (Och inte hört av mig) Men sån är jag! Gör det som du känner för :)

Nej det har han inte. Det är dock inte ovanligt utan oftast bestämmer vi samma dag typ. Vet inte va jag känner för. Från att skrivit dagligen har han inte skrivit på en vecka. Svarar dock mig o säger ja till att ses.

Tänker att jg inte har något att förlora genom att gå all in o att jag snarare hade ångrat mig om jag inte gav allt fullt ut. Men sen är jag en sådan som vill killen ska visa mer intresse.....

Tänker om jag går all in o han fortfarande inte visar något mer intresse. Kan man då skriva något o sätta ultimatum: att antingen visar du intresse eller så lägger vi ner?

Låter tyvär som att han har dig *ifall inget annat dyker upp* och ses. Det enda du förlorar är väll din tid och vara dörrmatta åt han när det passar han..

Anonym (Inte igen) skrev 2019-11-09 19:52:18 följande:

Men seriöst, dags att släppa den här killen nu. Han gör dig ju inte glad och är inte intresserad på samma sätt. Du faller i samma mönster gång på gång, förstår inte varför du håller dig kvar så desperat så fort du börjar dejta någon.

Har hon skrivit innan ?
  • Anonym (Inte igen)
    Anonym (:)) skrev 2019-11-09 20:46:48 följande:
    Har hon skrivit innan ?
    Många gånger.
    Anonym (Inte igen) skrev 2019-11-09 20:48:20 följande:

Många gånger.

Får hoppas hon läser ditt råd då och går vidare :)
  • Anonym (Inte igen)
    Anonym (:)) skrev 2019-11-09 20:51:28 följande:
    Får hoppas hon läser ditt råd då och går vidare :)
    Det tror jag tyvärr inte. Många har sagt det till henne, men hon startar bara nästa tråd istället.
  • Anonym (H)

Så länge man bara dejtar och inte är ihop kan man inte förvänta sig något från den andra men det är trevligt om man är transparent med vad man gör och förväntat sig.

Svar på tråden Dejt lägger till andra tjejer