Inlägg från: Anonym (Dwight) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dwight)

Män i kvinnokläder

Vi är i Sverige, det är 2020, detta är det nya normala för fankingen. Lek med dockor också när du ändå är igång. ????

Alla som inte instämmer i skön körsång röstar på SD och.är basister, rasister och kontorister och är inte alls lika mycket värda som alla andra, de har inte "schyssta värderingar"... liten människosym, det är vad de har!! Allas lika värde för sjutton... Rakt in i kaklet! ??????????

• Anonym (Dwight)
    Anonym (Hm) skrev 2020-03-31 19:18:27 följande:

Du verkar bitter min vän, och bitterhet är inte bra att gå omkring och bära på. Gå ut och njut i solen istället för att trolla trådar :)

Nej, för sjuttsingen, inte alls bitter. Vem kan väl vara bitter när man bor i den humanitära stormakten uppe vid nordpolen, landet som hyllar det mest extrema, ju mer absurt ju mer kärlek synes resonemanget vara.

Glad sommar, ditt gamla vänsterspöke! ????????
  • Anonym (Dwight)
    Anonym (Camilla) skrev 2020-04-01 08:11:30 följande:

Hur går det för dig Ricky?

Hoppas allt är väl och du hittat fler outfits du trivs i!

Också nyfiken på hur du fixar hår och make up?

Till Dwight vill jag bara säga - fjöl av och flytta till det perfekta samhället. Gärna långt söderut eller ännu varmare ställe.

Jag slår vad om att du ofta svamlar kärlek och tolerans, och att du faktiskt i själva verket är ruggigt trångsynt, BORTSETT från när det kommer till religion (bortsett från kristendomen så klart), utvalda etniciteter (i en vönstervirus smittad hjärna brukar detta endast inkludera en handfull etniciteter), sexuell läggning och kön (och då främst kvinnor naturligtvis!).

Sverige är extremt nära på på varje plan, så även när det kommer till identitetspolitiken. Grattis! ????
Svar på tråden Män i kvinnokläder