• Ricky52

    Män i kvinnokläder

    Hej! tänkte starta en liten kort tråd här.
    Till er kvinnor! Jo jag har ett par tunna genomskinnliga  byxor som jag gillar mycket som jag gärna skulle vilja använda när jag är ute och promenerar eller går och handlar. dom har jag fått av en flickvän som jag känner. Dom är hur sköna som helst att ha på sig.

    Så till saken. Vad tycker ni om. kan jag även använda dom när jag är ute och så?
    Svara endast kvinnor.


    Mysbyxor
  • Svar på tråden Män i kvinnokläder
  • Anonym (Ja!)

    Jag vill bara säga att jag blir så glad av den här tråden. Jag känner att jag smyger lite på er eftersom jag läser men inte kommenterar. Men jag blir faktiskt väldigt glad av att följa din resa med att hitta din stil, och glädjeämnen är det ont om för mig just nu.

    Kram

  • Anonym (Camilla)

    Hej igen!

    Jag tycker du ska följa ditt hjärta vad gäller kläder oavsett om de tolkas som manliga eller kvinnliga. Du ska vara bekväm och tillfreds. Vad är din dröm och mål med att använda typiskt kvinnliga kläder. Något du bara gör i hemmets trygga vrå eller slutet sällskap? Har du för avsikt att leva som kvinna fullt ut i samhället. Alltså en fråga om könsidentitet. Hur vill du definiera dig i framtiden? Alltså det spelar egentligen ingen roll. Här är det faktiskt jag som är intresserad. Kalla det yrkesskada eller nått. Klart jag funderar om det handlar om sexualitet, identitet eller nått mittemellan. Finns ju massor av olika varianter. Det absolut viktigaste är att DU mår bra!

    Så roligt att du hittat bra tutorials. Tycker det är kul att kolla jag men då på nail art. Att varsamt visa dig vägen är av omsorg. Om det är rätt väg vet inte jag. Bara du.

    Sedan vill jag skicka en stor varm kram till Ja! som följer här lite i smyg. Välkommen säger jag!

    Allt gott /C

  • Ricky52
    Anonym (Ja!) skrev 2020-05-21 20:52:57 följande:

    Jag vill bara säga att jag blir så glad av den här tråden. Jag känner att jag smyger lite på er eftersom jag läser men inte kommenterar. Men jag blir faktiskt väldigt glad av att följa din resa med att hitta din stil, och glädjeämnen är det ont om för mig just nu.

    Kram


    Hejsan på dig Anonyma (Ja!) Trevligt att du är med och läser om min resa.
    jag skickar och så en kram till dig.

    Mvh. Ricky
    Kvinnliga kläder
  • Ricky52
    Anonym (Camilla) skrev 2020-05-21 22:31:57 följande:

    Hej igen!

    Jag tycker du ska följa ditt hjärta vad gäller kläder oavsett om de tolkas som manliga eller kvinnliga. Du ska vara bekväm och tillfreds. Vad är din dröm och mål med att använda typiskt kvinnliga kläder. Något du bara gör i hemmets trygga vrå eller slutet sällskap? Har du för avsikt att leva som kvinna fullt ut i samhället. Alltså en fråga om könsidentitet. Hur vill du definiera dig i framtiden? Alltså det spelar egentligen ingen roll. Här är det faktiskt jag som är intresserad. Kalla det yrkesskada eller nått. Klart jag funderar om det handlar om sexualitet, identitet eller nått mittemellan. Finns ju massor av olika varianter. Det absolut viktigaste är att DU mår bra!

    Så roligt att du hittat bra tutorials. Tycker det är kul att kolla jag men då på nail art. Att varsamt visa dig vägen är av omsorg. Om det är rätt väg vet inte jag. Bara du.

    Sedan vill jag skicka en stor varm kram till Ja! som följer här lite i smyg. Välkommen säger jag!

    Allt gott /C


    Jo då Camilla du har visat mig den rätta vägen för mig och det tackar jag jätte mycket för. När det gäller kvinnliga kläder så vill jag liksom känna mig fin i dom kläderna inte nåt med sexualiteten att göra. Så jag brukar gå och kolla lite i dom affärerna som finns här om det kan finnas nåt snyggt man kan köpa. jag är mest förtjust i skinnkjolar och skinnbyxor några snygga toppar och kavajer o.s.v. 
    Kvinnliga kläder
  • Anonym (Camilla)

    Men tack själv! Klart du ska shoppa plagg som du känner dig fin i. Min lite ofina fråga går ju lite längre än till sexualitet. Mer nyfiken på hur du ser på dig själv. Vilka av de kön du mestadels identifierar dig. Om du är officiell när du bär kvinnliga kläder. Eg skit sak samma. Det är min nyfikenhet och som du förstår, lyssnar och diskuterar jag det mer än gärna.

    Ha en härlig helg!

  • Ricky52
    Anonym (Camilla) skrev 2020-05-22 12:37:39 följande:

    Men tack själv! Klart du ska shoppa plagg som du känner dig fin i. Min lite ofina fråga går ju lite längre än till sexualitet. Mer nyfiken på hur du ser på dig själv. Vilka av de kön du mestadels identifierar dig. Om du är officiell när du bär kvinnliga kläder. Eg skit sak samma. Det är min nyfikenhet och som du förstår, lyssnar och diskuterar jag det mer än gärna.

    Ha en härlig helg!


    Hejsan Camilla!
    Jo det är väll det kvinnliga könet jag identifierar med så att säga. Men jag är väll lite feg ännu att gå ut och visa mig i kvinnliga kläder. Men jag försöker att gå på sådana ställen där det inte är så mycket folk typ att jag får känna mig fram och sedan fortsätta vidare tills det känns ok.

    Och så vill jag säga så här att jag tycker det är roligt att sitta och diskutera detta ämne med dig för du är verkligen en trevlig dam att sitta och prata med.

    Jag skickar en lite helg kram till dig.

    Mvh. Ricky
    Kvinnliga kläder
  • Ricky52
    Anonym (Camilla) skrev 2020-05-22 12:37:39 följande:

    Men tack själv! Klart du ska shoppa plagg som du känner dig fin i. Min lite ofina fråga går ju lite längre än till sexualitet. Mer nyfiken på hur du ser på dig själv. Vilka av de kön du mestadels identifierar dig. Om du är officiell när du bär kvinnliga kläder. Eg skit sak samma. Det är min nyfikenhet och som du förstår, lyssnar och diskuterar jag det mer än gärna.

    Ha en härlig helg!


    Hejsan Camilla!

    En kort fråga till dig. Vad tycker du om att jag skall ta det stora steget  liksom vara officiell när jag har kvinnliga kläder? Hur ser du på det?

    jag känner mig själv snygg i dom kläderna tycker jag.

    Mvh. Ricky
    Kvinnliga kläder
  • Ricky52
    Anonym (Camilla) skrev 2020-05-22 12:37:39 följande:

    Men tack själv! Klart du ska shoppa plagg som du känner dig fin i. Min lite ofina fråga går ju lite längre än till sexualitet. Mer nyfiken på hur du ser på dig själv. Vilka av de kön du mestadels identifierar dig. Om du är officiell när du bär kvinnliga kläder. Eg skit sak samma. Det är min nyfikenhet och som du förstår, lyssnar och diskuterar jag det mer än gärna.

    Ha en härlig helg!


    Hejsan Camilla!

    En kort fråga till dig. Vad tycker du om att jag skall ta det stora steget  liksom vara officiell när jag har kvinnliga kläder? Hur ser du på det?

    jag känner mig själv snygg i dom kläderna tycker jag.

    Mvh. Ricky
    Kvinnliga kläder
  • Anonym (???)

    Snubbar i kvinnokläder måste ju vara det mest avtändande man kan tänka sig.
    99% av dem anstränger sig inte ens för att se kvinnliga ut.
    Flint och nattlinne funkar INTE!!

  • Anonym (???)

    Snubbar i kvinnokläder måste ju vara det mest avtändande man kan tänka sig.
    99% av dem anstränger sig inte ens för att se kvinnliga ut.
    Flint och nattlinne funkar INTE!!

  • Anonym (Män ikvinnokläder)

    Det får stå för dig du anonym. 

  • Anonym (Camilla)

    Hallå R!

    Om du känner dig bekväm och vill vara officiellt kvinna så go girl! Börja där du känner dig bekväm. Har du kontakt med andra? Med i facebook grupp eller på andra forum med personer med samma intresse? För att få stöd och viss trygghet i att gå ut. Sen har ju jag som urbota nyfiken en massa frågor och funderingar som inte lämpar sig här eftersom en del idioter måste in och spy galla.

    Jag tror du fixar det här galant!

    Kanske ska jag pm dig för djupare diskussion. Men det bestämmer du om du vill.

    Ha en fortsatt fin helg!

  • Ricky52
    Anonym (Camilla) skrev 2020-05-30 16:40:12 följande:

    Hallå R!

    Om du känner dig bekväm och vill vara officiellt kvinna så go girl! Börja där du känner dig bekväm. Har du kontakt med andra? Med i facebook grupp eller på andra forum med personer med samma intresse? För att få stöd och viss trygghet i att gå ut. Sen har ju jag som urbota nyfiken en massa frågor och funderingar som inte lämpar sig här eftersom en del idioter måste in och spy galla.

    Jag tror du fixar det här galant!

    Kanske ska jag pm dig för djupare diskussion. Men det bestämmer du om du vill.

    Ha en fortsatt fin helg!


    Hej Camilla! Nej jag har inte kommit så långt att jag har kikat om det finns någon grupp på Facebook som har samma intresse. Men jag kan säga så här i alla fall att det är väldigt fint av dig att du stödjer mig i detta. Och så vill jag säga att det inte är alls urbotat. Kan vara intressant att diskutera lite olika saker ja som inte andra bör ha reda på. Visst kan vi pm a varandra.

    Kram på dig så länge.
    Kvinnliga kläder
  • Ricky52
    Anonym (Camilla) skrev 2020-05-30 16:40:12 följande:

    Hallå R!

    Om du känner dig bekväm och vill vara officiellt kvinna så go girl! Börja där du känner dig bekväm. Har du kontakt med andra? Med i facebook grupp eller på andra forum med personer med samma intresse? För att få stöd och viss trygghet i att gå ut. Sen har ju jag som urbota nyfiken en massa frågor och funderingar som inte lämpar sig här eftersom en del idioter måste in och spy galla.

    Jag tror du fixar det här galant!

    Kanske ska jag pm dig för djupare diskussion. Men det bestämmer du om du vill.

    Ha en fortsatt fin helg!


    Hej Camilla! Hur är läget med dig? jag tänkte på om vi skulle fortsätta där vi slutade. Du pratade på att pm a mig. Skulle vara intressant och diskutera vidare om detta som vi pratade på. Kram på dig så länge.
    Kvinnliga kläder
  • Ricky52
    Anonym (Camilla) skrev 2020-05-22 12:37:39 följande:

    Men tack själv! Klart du ska shoppa plagg som du känner dig fin i. Min lite ofina fråga går ju lite längre än till sexualitet. Mer nyfiken på hur du ser på dig själv. Vilka av de kön du mestadels identifierar dig. Om du är officiell när du bär kvinnliga kläder. Eg skit sak samma. Det är min nyfikenhet och som du förstår, lyssnar och diskuterar jag det mer än gärna.

    Ha en härlig helg!


    Hejsan Camilla! länge sedan man hörde nåt i från dig. Vi satt och pratade vid sidan av av den här tråden. Skulle vilja prata mer med dig. Hör av dig när du ser detta.

    kram. Ricky
    Kvinnliga kläder
  • Ricky52
    Anonym (Camilla) skrev 2020-05-22 12:37:39 följande:

    Men tack själv! Klart du ska shoppa plagg som du känner dig fin i. Min lite ofina fråga går ju lite längre än till sexualitet. Mer nyfiken på hur du ser på dig själv. Vilka av de kön du mestadels identifierar dig. Om du är officiell när du bär kvinnliga kläder. Eg skit sak samma. Det är min nyfikenhet och som du förstår, lyssnar och diskuterar jag det mer än gärna.

    Ha en härlig helg!


    Hejsan Camilla!
    Hur är det med dig? Det var ett tag sedan vi pratades vid om kvinnliga kläder.
    Kvinnliga kläder
Svar på tråden Män i kvinnokläder