• Anonym (Härlig)

Kåt på kompisen

Om ni tänkte larva er, så ska ni veta. Jag är varken lättkränkt eller speciellt sårbar..

Vill bara skriva av mig, svara gärna om ni vill

Så här är det

Jag har sambo, jag älskar honom. Men vårt sex är inte så spännande (vi har sex)

Vi kysser sällan. Det finns kärlek, men inte så mycket passion.

Jag gillar hårda tag, nästan lite bdsm. Och vill ha en dominant man. I alla fall i sängen

Vi har en kompis. Han är otroligt sexig. Dominant härlig. Vi brukar chatta. Vi har pratat mycket om sex.

Han vill sånt jag vill.

Hans fru vill inte sånt han vill, min sambo kan inte sånt jag vill.

I helgen var vi på fest, min sambo och hans fru var inte med. Han började tidigt att tåflirta med mig, sedan hamnade vi i samma soffa. Lite smygande händer under bordet osv.

Vi tog följe till bussen

Plötsligt hur det nu var så kysstes vi!

Han tog mig hårt om tofsen i håret. Och handen under min kjol och kramade hårt om min skinka.

Så hårt att jag nästan blev förvånad, nästan smärtsamt hårt. Han stack in handen under min bh och nöp tag om min bröstvårta, såg mig i ögonen och sa. -detta gillar du va!

Detta gjorde mig vansinnigt tänd. Blev stenkåt

Jag kände hur hård han blev.

Det hände inte mycket mer än så.

Vi stannade där.

Det var som vi båda bara behövde få det ur oss.

Idag har jag haft detta i skallen hela dagen.

Det hårda snabba taget gjorde mig helt galen.

Jag är inte säker på att vi kommer hamna längre än så. Men detta hade vi nog byggt upp.

Det var så häftigt att få nån så kåt, och att någon kunde tända mig på en sekund.

Vi är inte ute efter nån affär.

Bar så jävla kåta på varandra! Kåta! Inte kära.

• Svar på tråden Kåt på kompisen
  • Anonym (Gunilla)

Och nästa chatt kommer handla om det som hände och vad som hade kunnat hända.... Och vips är era fantasier igång igen och ni bygger upp för nästa tillfälle. Eller rent av börjar fundera på att träffas själva..

Var inte så naiv. Du vill knulla honom och ni kommer styra det dit också förr eller senare.

• Dominant66
    Anonym (Gunilla) skrev 2019-11-12 07:29:33 följande:

Och nästa chatt kommer handla om det som hände och vad som hade kunnat hända.... Och vips är era fantasier igång igen och ni bygger upp för nästa tillfälle. Eller rent av börjar fundera på att träffas själva..

Var inte så naiv. Du vill knulla honom och ni kommer styra det dit också förr eller senare.

Brukar leda dit som du beskriver gunnilla! Bra skrivet!
  • Dominant66
    Anonym (Gunilla) skrev 2019-11-12 07:29:33 följande:

Brukar leda dit som du beskriver gunnilla! Bra skrivet!
  • Anonym (felix)
    Anonym (Härlig) skrev 2019-11-11 22:56:12 följande:
    Härligt tycker vi.

Och våra respektive är fria att sexchatta med om det skulle vara så att det kniper.

I alla fall är jag ok med det
    Det verkar som att du och din man inte riktigt diskuterat den vigtiga frågan omkring vett & ettikett på sociala medier. Är det ok med sexchatt och tex. att utväxla sexuella fantasier med andra? Är det ok att diskutera sitt existerande sexliv med utomstående? Många tycker inte det. Men din man kanske tillhör dom som tycker det är härligt. Avklara bara den frågan innan.
  • enable007
    Anonym (Härlig) skrev 2019-11-12 06:54:53 följande:

Nja, inte så suger på att sexchatta med dig? För det är väl det du vill?

Nej , absolut inte !
  • Pilsner
    Anonym (Härlig) skrev 2019-11-11 23:29:05 följande:
    Lite spänning kanske även ligger i just det förbjudna med
    Att gå bakom ryggen på sin partner kan ge stora konsekvenser för er alla. Vill du verkligen din partner så illa?
  • Anonym (Härlig)
    enable007 skrev 2019-11-12 08:10:26 följande:

Nej , absolut inte !

Ok, vad vill du då?
  • Anonym (Kalkylerad risk)

Klart att ni har en affär. Den har relativt nyss börjat, ni har inte hunnit så långt än men allt har ju en början. Med lite tur får ni flera trevliga träffar och det utvecklar sej till precis det både du och han önskar, lite tuff hård sex.
    Sen kommer någon av era partners på er, de ser nog inte det mysiga och spännande förbjudna som något oskyldigt intresse som du delar med en kompis.

Jag värderar inte, du gör ju som du vill, men du är dum om du blundar för verkligheten för att du inte vågar se vad du riskerar.

Ja, jag talar av egen erfarenhet...

• enable007
    Anonym (Härlig) skrev 2019-11-12 09:31:22 följande:

Ok, vad vill du då?

Bor du i skåne ? Hände detta förra helgen ???
  • Anonym (jaha)

Otrogen har du ju redan varit. Frågan är väl om du kommer vara det igen och det tror jag du kommer vara eftersom du gillade det och inte verkar ha dåligt samvete över det.

Tycker synd om din kille, han förtjänar bättre än du

Svar på tråden Kåt på kompisen