• Shishii

HJÄLP MIG TYDA TESTET PLEASE!!

Hej!!

Är på ruvardag 12 med en 2-dagars embryo, 4.e återföringen. Kunde inte hålla mig längre så imorse tog jag testet som vi fick från kliniken och resultatet ser ni på bilden. Har ALDRIG fått ett sånt sträck förut, har varit helt blankt alla andra gånger. Vad tror ni? Kan det vara spöksträck??

Ps. Har gjort ena bilden mörkare då sträcket är tydligare än det som blir på bild!

• Svar på tråden HJÄLP MIG TYDA TESTET PLEASE!!
  • Shishii
    febi skrev 2019-11-17 13:52:18 följande:

jag ska ha mens imorgon... prickade in ägglossningen denna gång och har mått konstigt = metallamak, huvudvärk, illamående, förstoppad.. Har varit utan ppiller 6 månader för o försökt bli gravid men hittills nt lyckats. har endometrios så har fått remiss skickad till IVF nu i veckan.. Är det bara jag som ser ett svagt sträck?

.

Jag tycker mig kunna se en skugga. Jag tänkte vänta till tis då det är officiell testdag och ta ett digitalt, då slipper man analysera testerna utan då får man ju svart svart på vitt! Hoppas det är positivt för oss båda
  • febi

sorry om jag snodde tråden shishii! stort grattis till dig hoppas det går lika bra för mig ????????????

• Anonym (Gravid)

Du är gravid! Grattis!

• Shishii
    febi skrev 2019-11-17 15:07:35 följande:

sorry om jag snodde tråden shishii! stort grattis till dig hoppas det går lika bra för mig ????????????

Ingen fara <3 Håller tummarna för oss båda
  • Shishii
    Anonym (Gravid) skrev 2019-11-17 15:19:07 följande:

Du är gravid! Grattis!

Tack snälla! Hoppas nu bara att det är ?på riktigt? och att det går hela vägen!
  • Mibo
    Shishii skrev 2019-11-17 13:38:37 följande:

Tack snälla! Ser du två streck på båda bilderna? <3

Japp! :)
  • viljaa
    Shishii skrev 2019-11-17 10:41:15 följande:

Ååååh, tack!! <3 Jag vågar inte alls tro på det!

Jag har en så kallad stimulerad cykel vilket innebär att jag får extra progesteron som kroppen annars själv tillverkar efter ägglossning (men som min kropp inte gör då jag har PCO och inte ägglossar naturligt) tillsammans med extra östrogen. Dessa ska inte överhuvudtaget kunna påverka hcg!

Är du säker på att du ser sträcket på båda bilderna? Haha

Helt 110% säker då!! Grattis! Lycka till med kommande bebisen <3
  • viljaa
    Shishii skrev 2019-11-17 10:41:15 följande:

Ååååh, tack!! <3 Jag vågar inte alls tro på det!

Jag har en så kallad stimulerad cykel vilket innebär att jag får extra progesteron som kroppen annars själv tillverkar efter ägglossning (men som min kropp inte gör då jag har PCO och inte ägglossar naturligt) tillsammans med extra östrogen. Dessa ska inte överhuvudtaget kunna påverka hcg!

Är du säker på att du ser sträcket på båda bilderna? Haha

Helt 110% säker då!! Grattis! Lycka till med kommande bebisen <3
  • Shishii
    Mibo skrev 2019-11-17 15:41:05 följande:

Japp! :)

Tusen tack för svar <3
Svar på tråden HJÄLP MIG TYDA TESTET PLEASE!!