• febi

hjälp mig tyda....

jag ska ha mens imorgon... prickade in ägglossningen denna gång och har mått konstigt = metallamak, huvudvärk, illamående, förstoppad..

Har varit utan ppiller 6 månader för o försökt bli gravid men hittills nt lyckats. har endometrios så har fått remiss skickad till IVF nu i veckan.. Är det bara jag som ser ett svagt sträck? bilden är tagen igår. Ska som sagt ha mens imorgon och hade samlag den 3dje samt 4de då jag hade ägglossning...

• Svar på tråden hjälp mig tyda....
  • Anonym (Anna)

Jag ser absolut ingenting, men jag hoppas att jag har fel.

Endo är ett helsicke att ha. Har du fått äggledarna spolade? Det fick jag och fyra månader senare var jag gravid efter ett par års försök!

• Anonym (Cc)

Ser tyvärr inget men kan ju vara för tidigt för att visa på test! Bra med remiss ivf, i mitt landsting måste man ha försökt minst ett år innan man ens får genom sin remiss, bra om det kan gå fortare! Vart i landet bor du?

• febi

vanligt vis är det så ja, jag med endometrios ska ej vara utan behandling det vill säga ppiller i mer än 6 månader om min endometrios påverkar min vardag för mycket vilket den gör. därav får jag "förtur". Uppsala kommun tillhör jag

• Anonym (53)

Ser ingenting tyvärr, hur har det gått?

Svar på tråden hjälp mig tyda....