• Dunderton

Vilken betydelse/roll har brösten vid sex för er?

Nyfiken fråga hur det är för er.. Jag går igång mycket på bröst, älskar att smeka, klämma, se, kyssa på tjejens ganska stora bröst när vi myser och har sex. Och hennes bröst är väldigt erogena och hon blir väldigt upphetsad av beröring på dom. Så för oss spelar brösten helt klart en stor roll i vårt sexliv.

Sen finns det såklart män som inte bryr sig om bröst eller tjejer som helst har brösten orörda. Allt är ok och alla är vi ju olika.

Så hur är det för er?

• Svar på tråden Vilken betydelse/roll har brösten vid sex för er?
  • Anonym (Bapim)

För mig är brösten väldigt viktiga eftersom bröst är i stort sett det enda som gör mig upphetsad.

• Anonym (mussepigg)

För mig är det mycket viktigt. Kanske det som gör mig upphetsad.

• Anonym (kvinna 40)

För mig är det väldigt stor del av sexet och mina bröst är extremt erogena (jag kan få orgasm bara av lek med brösten om det görs rätt). 

• Anonym (Bapim)
    Anonym (kvinna 40) skrev 2019-11-17 16:30:51 följande:

För mig är det väldigt stor del av sexet och mina bröst är extremt erogena (jag kan få orgasm bara av lek med brösten om det görs rätt). 

My kind of woman
  • Tukt

För mig är det rätt viktigt. Är inne på dominans och där kan brösten bli väldigt symboliska.

• Tecum

Bröst är jätteviktiga och de behöver inte vara stora för att vara sexiga!

• TonyTiger
    Anonym (kvinna 40) skrev 2019-11-17 16:30:51 följande:

Min idealkvinna. :)
  • Anonym (hurkieball)
    Tecum skrev 2019-11-17 16:58:22 följande:

Håller med.  Sexiga bröst beror på så mycket mer, bl.a. på hur dom är ift. kvinnans kropp. Olika bröststorlekar på olika kvinnor.
  • Anonym (hurkieball)
    Tecum skrev 2019-11-17 16:58:22 följande:

Håller med.  Sexiga bröst beror på så mycket mer, bl.a. på hur dom är ift. kvinnans kropp. Olika bröststorlekar på olika kvinnor.
Svar på tråden Vilken betydelse/roll har brösten vid sex för er?