Inlägg från: trettioplustre |Visa alla inlägg
  • trettioplustre

BF augusti 2020

Hej!

Jag hoppas också in här. Plussade för några dagar sedan och har BF 8 Augusti enligt uträkning. :)

Det här var inget försök alls att bli gravid, men är välkommet ändå.

Jag har väldigt mycket mensvärk, molvärk i ena sidan ryggen och har nu också börjat bli illmående. Har ett barn sedan innan. :)

• trettioplustre

Är det fler som har mycket mensvärk/molvärk? Hade inte såhär sist jag var gravid, men kanske är vanligare med andra barnet?

• trettioplustre
    Virrevarr skrev 2019-11-30 13:12:10 följande:

plussade i morse!! efter 7 månader idogt försök. Är gärna med i Facebook gruppen!

Stort grattis!
  • trettioplustre
    Anonym (2a grav 1a barn) skrev 2019-12-01 14:31:35 följande:

Hej! Tog nytt test idag på BIM -1. Antingen måste min ägglossning varit ofantlig tidig annars börjar jag bli orolig för att det är en mola eller något :/

Mola? Varför skulle det vara konstigt att plussa en dag innan bim?
  • trettioplustre
    FruA2019 skrev 2019-12-01 09:08:02 följande:

Bim idag och nu blev det mer verkligt. Är faktiskt gravid :)

Funderar på när jag ska berätta för mig chef, jobbar inom hemtjänsten och det är rätt tungt till o från. Mycket uppe på fötterna/cyklar. Mycket tunga lyft och dåliga ställningar för kroppen. När skulle ni berättat?

Skulle berättat efter vecka 12 eller så. Mår får använda kroppen :) styrketräna osv är inga problem. För 9 år sedan hade jag också den typen av jobb och det gick hur bra som helst även som gravid.
  • trettioplustre
    FruA2019 skrev 2019-12-01 09:08:02 följande:

Bim idag och nu blev det mer verkligt. Är faktiskt gravid :)

Funderar på när jag ska berätta för mig chef, jobbar inom hemtjänsten och det är rätt tungt till o från. Mycket uppe på fötterna/cyklar. Mycket tunga lyft och dåliga ställningar för kroppen. När skulle ni berättat?

Skulle berättat efter vecka 12 eller så. Mår får använda kroppen :) styrketräna osv är inga problem. För 9 år sedan hade jag också den typen av jobb och det gick hur bra som helst även som gravid.
  • trettioplustre
    Anonym (CC) skrev 2019-12-01 14:47:45 följande:

Har alla som är här nu och vill blivit insläppta i fb gruppen?

Nej inte jag
  • trettioplustre
    Soon2beMrs skrev 2019-12-01 17:10:04 följande:

Hej!

Helt ny på FL så har inte koll på hur det fungerar! Hittade bara tråden och blev sugen på att hoppa in!

Plussade i onsdags (27/11) på BIM-5 och har haft en fin stegring sen dess, enligt mina beräkningar så är BF någonstans runt 10 augusti. Jag har ett barn född 2010 sen tidigare, men det är min sambos första. :)

Vad kul! Då har du och jag liknande situation, jag har ett barn fött början av 2011 men det här blir sambons första barn om allt går vägen :)
  • trettioplustre

Hej!

Helt ny på FL så har inte koll på hur det fungerar! Hittade bara tråden och blev sugen på att hoppa in!

Plussade i onsdags (27/11) på BIM-5 och har haft en fin stegring sen dess, enligt mina beräkningar så är BF någonstans runt 10 augusti. Jag har ett barn född 2010 sen tidigare, men det är min sambos första. :)

Vad kul! Då har du och jag liknande situation, jag har ett barn fött början av 2011 men det här blir sambons första barn om allt går vägen :)
  • trettioplustre

Hej!

Svar på tråden BF augusti 2020