BF augusti 2020
Hej! Jag plussade igår! Ett efterlängtat pluss, första barnet, sååå spännande, svårt att förstå.
Hej! Jag plussade igår! Ett efterlängtat pluss, första barnet, sååå spännande, svårt att förstå.
@eemla jag har inte facebook, kommer stanna här!
Är det nån som stannar kvar här på FL? :) Jag har inte FB längre så att vara med i en grupp där är inte aktuellt.
Grattis till alla! Så spännande och kul.
Är det någon som ha bivit väldigt illamående än? När drar det igång tro?
Inget illamående här, bara molvärk och trött. Förra graviditeten mådde jag inte illa alls. Hoppas jag klarar mig denna gången också :)
Hej! En liten fråga, är det så att barnmorskan kommer kunna se på ultraljud vilken vecka man är i eller kommer man alltid att utgå ifrån de datum som man kommit fram till innan?
Tack för svar!
På ultraljudet så kommer barnmorskan att mäta ditt barn och då kommer hon fram till ett BF datum. Så det behöver inte vara prick samma som du har utgått från innan ;)
Är det någon annan som har minskad molvärk i v.7? Är så rädd för mf igen :( känner kanske ett stick om dagen just nu om ens det... :(
Idag var vi på ultraljud! Vecka 6+6! Var så nervös men ett pumpande hjärta hittades! Äntligen lite lättnad!
Fick ett ma i början av året så har varit så orolig
Plussade i fredags den trettonde haha! Efter 2,5 års kämpande och några ivf tog det sig äntligen. Fick gravid 3+ imorse. Så skönt!! Vecka 5+5 idag och första vul 27/12 då i vecka 7+0. Bf 13 aug! Någon annan som ligger lika? :)
Vi är i v.8 på julafton och vill typ berätta för föräldrar och syskon, men vet inte om vi vågar innan v.12..svårt att bestämma oss..