Inlägg från: Lullisen |Visa alla inlägg
  • Lullisen

BF augusti 2020

Hej! Jag plussade igår. Har dock oregelbunden mens men får det till 1/8 när jag räknar på det. Grattis till er andra!!

Jag startade en dold, hemlig grupp På faceboo som inte går att söka på eller är synlig. Man kan alltså se gruppen och på så vis inte heller dess medlemmar. Någon som vill vara med? :D

Enda negativa är att jag bara kan bjuda in mina vänner så vi måste ju bli vänner för att jag ska kunna bjuda in er... Men vi kan ju ta bort varann efteråt.

• Lullisen

Jag har försökt att bjuda in er via de epost adresser ni skickat men det går inte... tycker absolut vi ska ha ett maxantal på omkring 100 men det kan vi komma överens om i gruppen :) Först måste vi få in er för just nu är det ju bara jag :D

• Lullisen

Ni kan ju skicka pm (ang. Inbjudan till vår hemliga/dolda facebookgrupp) till flera här i tråden nu, för vi börjar faktiskt bli en liten grupp :D

• Lullisen

Gruppen är hemlig och dold så du kan inte hitta den utan att någon av medlemmarna bjuder in dej. Så den är idiotsäker :D skicka om till mej med ditt namn eller skicka pm så skickar jag mitt namn till dej :)

• Lullisen

För er som missat, det har vi en dold facebook grupp (går inte att hitta utan det krävs en inbjudan från någon i gruppen). Ni är välkomna att skicka ert namn till mej så bjuder jag in er :)

• Lullisen

Om ni vill vara med i fb gruppen får ni skicka pm till mej med ert för och efternamn så ordnar vi det :)

• Lullisen

För er som vill vara med i en helt dold grupp finns en som jag startat. Det är alltså en grupp du inte kan söka på för att hitta utan du måste bli inbjuden. Vi är i dagsläget strax över 40 medlemmar och vi har tänkt ha ett maxantal för att hålla gruppen liten och mysig. Skicka gärna pm med ditt för/- och efternamn så bjuder jag in er :)

• Lullisen

Det går jättebra att skicka pm till mej med för/- och efternamn så bjuder jag in er till den dolda facebook gruppen :)

Svar på tråden BF augusti 2020