Inlägg från: sigge1235 |Visa alla inlägg
  • sigge1235

BF augusti 2020

Plussade i förrgår, 11/12. Testen på bilden är från igår samt idag (överst). Har det ökat lite ändå tycker ni?

Har tyvärr haft blödningar sedan i söndags, tre senaste dagarna lite mer (som lätt mens). Oroar mig att jag ska få mf. Har ont i ländryggen med, vilket jag haft tidigare när jag fått tidiga missfall. 

BF skulle iaf vara 19/8 om det blir något. 

• sigge1235

Ni som har BF kring 20/8, hur starka är era test och vilket använder ni? Mitt är fortfarande suddigt men tydligt, testar med babyplan. Ngn mer som har ont i ländrygg, brännande smärta då och då? Hade det vid mina mf men inte med dottern så oroar mig. Slutat blöda för nu iallafall men fortfarande orolig för mf.

• sigge1235

Jag är BIM +3 idag med såhär svagt streck, är det oroande?

Vore så fantastiskt med en Augustibebis.

Vilka här har barn sen innan? Jag har en tvåårig tjej.

• sigge1235
    sigge1235 skrev 2019-12-14 13:36:46 följande:

Jag är BIM +3 idag med såhär svagt streck, är det oroande?

Vore så fantastiskt med en Augustibebis.

Vilka här har barn sen innan? Jag har en tvåårig tjej.

• sigge1235

Egentligen tror jag att jag hade äl mycket senare än uppskattat och med förra barnet gick jag över 2 v så jag är ganska säker på att håller detta hela vägen så blir det nog bebis i september och inte augusti. Ska man hänga i denna gruppen ändå? ????

• sigge1235

Jag ska på VUL på måndag, kollade i onsdags men då såg de inget, antagligen för tidigt. Mätte hcg i onsdags och fredags och då hade det mer än dubblats. Håll tummarna ?????

• sigge1235

Exakt samma resultat som Mjoa här ovan hade jag på VUL idag och var också i 5+1. HCG 1650, 520 för tre dagar sen. Hoppas det fortsätter gå bra ????

• sigge1235

Symptom - väldigt irriterad på min man och lite på min tvååring (men anstränger mig mer där såklart), lätt illamående och ömma bröst. Trött och extremt frusen.

• sigge1235
    Marina09 skrev 2019-12-30 14:51:14 följande:

Tog ett nytt test, inget plus. Blöder mer och mer. Så tungt.

Beklagar! Jag har 3 missfall bakom mig så vet precis hur hemskt det är! Men efter dessa tre kom den mest fantastiska lilla dotter man kan tänka sig. Hoppas du snart får ett nytt plus!
Svar på tråden BF augusti 2020