Inlägg från: Anonym (Bf17aug) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bf17aug)

BF augusti 2020

Hej

Jag har beräknad 17/8. Mina tetser är så starka som de kan bli. Lika starka som teststrecket. Digitalt testade jag i tisdags 2-3 veckor på. Testa med ett digitalt kanske?

sigge1235 skrev 2019-12-14 09:47:48 följande:

Ni som har BF kring 20/8, hur starka är era test och vilket använder ni? Mitt är fortfarande suddigt men tydligt, testar med babyplan. Ngn mer som har ont i ländrygg, brännande smärta då och då? Hade det vid mina mf men inte med dottern så oroar mig. Slutat blöda för nu iallafall men fortfarande orolig för mf.

• Anonym (Bf17aug)

Hej

Jag har beräknad 17/8. Mina tetser är så starka som de kan bli. Lika starka som teststrecket. Digitalt testade jag i tisdags 2-3 veckor på. Testa med ett digitalt kanske?

sigge1235 skrev 2019-12-14 09:47:48 följande:

Ni som har BF kring 20/8, hur starka är era test och vilket använder ni? Mitt är fortfarande suddigt men tydligt, testar med babyplan. Ngn mer som har ont i ländrygg, brännande smärta då och då? Hade det vid mina mf men inte med dottern så oroar mig. Slutat blöda för nu iallafall men fortfarande orolig för mf.

• Anonym (Bf17aug)
    Zebran89 skrev 2019-12-26 17:10:23 följande:

Någon som ska göra KUB eller Nipt? :)

Vi kommer göra kub, då alla i vårt landsting erbjuds det. Visar det ngt så gör vi även nipt.
  • Anonym (Bf17aug)
    Zebran89 skrev 2019-12-26 18:27:34 följande:

Okej. Jag erbjuds inte det så jag kommer göra nipt direkt. :)

Är så konstigt att det är så olika i landstingen. Här erbjuds alla kub kostnadsfritt oavsett ålder. Och även nipt om kub visar ngt som bör kollas.
  • Anonym (Bf17aug)
    Sweetheart2017 skrev 2020-01-03 21:10:44 följande:

Oj ingen aning. När jag fick mitt missfall i v 12+3 den 2 oktober förra året så försvann alla symtom ca en vecka innan. Nu har jag inga symtom mer än ömmande bröst. Sitter i kö till 1177 nu.

För flytningarna? Vad sa de? Brukar vara helt naturligt med lite smårosa flytningar i början sa de på vc till mig. Men förstår oron efter tidigare missfall.
  • Anonym (Bf17aug)
    Soligtochfint skrev 2020-01-14 06:06:21 följande:

Nu vaknar jag 3 dagen och inte känner nååånting, inte ens lite ömma bröst eller hungrig som jag annars varit varje morgon....tror jag ska ringa och be att få komma in på ultraljud

Vanligt med kommande symptom som avtar och ökar. Inget att oroa sig för sa min bm. Du har ju sett hjärtslag. Och var ganska nyligen på ul. När har du nästa Ul? Tror inte alls du behöver oroa dig.
  • Anonym (Bf17aug)
    Soligtochfint skrev 2020-01-14 06:51:49 följande:

Ja det känns skönt att jag har sett det men nu är jag lika orolig igen, är väl något man kommer vara hela tiden från dagen man får ett plus xD jag var på vul för 2 veckor sedan, och har kub ultraljudet om 5 veckor så känns jätte jobbigt att undra så länge :( Okej tack så mycket :)

Vet känslan av oro. Vi har första ultraljudet med kub om två veckor. Det är första ultraljudet för oss. Vi har då undrat sen 5/12.
  • Anonym (Bf17aug)
    Soligtochfint skrev 2020-01-15 06:34:51 följande:

Oj det var tålmodigt, önskar att jag vore så också xD jag var in igår och fick se att allt såg bra ut så nu känner jag mig lugnare till kub ultraljudet :)

De vill ju inte göra extra ul i onödan men skulle såklart kunna betalt för det innan.
Svar på tråden BF augusti 2020