BF augusti 2020
Finns det nån fb grupp? :) kommer gärna med. Gravid i v.6 (snart 7). Hade mf 2 månader sen, så hoppas detta går vägen nu :)
Finns det nån fb grupp? :) kommer gärna med. Gravid i v.6 (snart 7). Hade mf 2 månader sen, så hoppas detta går vägen nu :)
Ni som har BF kring 20/8, hur starka är era test och vilket använder ni? Mitt är fortfarande suddigt men tydligt, testar med babyplan. Ngn mer som har ont i ländrygg, brännande smärta då och då? Hade det vid mina mf men inte med dottern så oroar mig. Slutat blöda för nu iallafall men fortfarande orolig för mf.
Jag vill också vara med i fb grupp!! :D vem ska man pm:a?
Jag vill också vara med i fb grupp!! :D vem ska man pm:a?
Är det någon annan som har minskad molvärk i v.7? Är så rädd för mf igen :( känner kanske ett stick om dagen just nu om ens det... :(
Hej! Jag har minskad molvärk och är i v.7, tror inte det är någon fara :)
Någon mer som har värk i ländryggen från och till?
Hej!
Så kul att äntligen få skriva i en babygrupp!
Har försökt få barn till och från sen 2011, har 2 missfall bakom mig. Är idag i veckan 5+3.
Men är så otroligt rädd för missfall. Graviditetestet är från igår 5+2, hur såg era tester ut?:)
Är beräknad 20 augusti.
Hej!
Så kul att äntligen få skriva i en babygrupp!
Har försökt få barn till och från sen 2011, har 2 missfall bakom mig. Är idag i veckan 5+3.
Men är så otroligt rädd för missfall. Graviditetestet är från igår 5+2, hur såg era tester ut?:)
Är beräknad 20 augusti.
@LinneaM93 vilket fint plus!
När har du inbokat ultraljud?
Ni som är gravida, har ni konstant mensvörk eller kommer den o gpr
Senaste två dagarna har ja typ känt mig som vanligt. Illamående och mensvärk känns inget. Fan va nojig jag blir :(
Tack för ditt svar! Känner igen det där jävla googlandet... ska ju på första vul imorn så det känns som en milstolpe. Är sjukt nervös... idag mådde jag as illa på morgonen så tji fick jag! Som du säger. Man kan ju inte påverka ett skit, tyvärr! Hoppas allt går fint för dig denna gång <3