Inlägg från: Ccavell |Visa alla inlägg
  • Ccavell

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade för två dagar sen (och igen igår pga svårt att tro det). Tog ut min spiral i oktober 2018 och det här är första plusset vi fått. Bf borde enligt mina uträkningar bli i slutet på augusti om allt går vägen, så jag hoppar in här!

• Ccavell

Har ringt barnmorska idag och bokat tid. Det känns ju nästan som på riktigt nu!

Går det fortfarande att gå med i facebookgruppen? Vem är det man ska skriva till i så fall?

• Ccavell
    liloma skrev 2019-12-22 12:13:13 följande:

Vilka vitaminer äter ni (om ni äter)? Har ätit och äter fortfarande apoteket kvinna men tänkte jag skulle byta till gravid nu? Äter ni omega 3 eller nåt annat tillskott också? 

Jag äter Mitt Val Kvinna, två tabletter om dagen. Ska på första träffen med BM 30/12 och tänkte fråga då hur jag ska fortsätta. Men fortsätter med dessa tills då.
  • Ccavell

Är det fler som kan känna igen sig i att inte våga visa hur påverkad man känner sig av graviditeten än? Jag är i typ 5+2 idag och har vansinnigt ont i brösten och mår lite halvilla hela tiden. Men det känns som att det är för tidigt för att uttrycka det. Är liksom nästan rädd att sambon ska tro att jag överdriver.

Har i och för sig väldigt mycket pms i vanliga fall och brukar då känna som att allt jag gör är till besvär för andra vilket kan vara en faktor nu med.

• Ccavell

Är det fler som kan känna igen sig i att inte våga visa hur påverkad man känner sig av graviditeten än? Jag är i typ 5+2 idag och har vansinnigt ont i brösten och mår lite halvilla hela tiden. Men det känns som att det är för tidigt för att uttrycka det. Är liksom nästan rädd att sambon ska tro att jag överdriver.

Har i och för sig väldigt mycket pms i vanliga fall och brukar då känna som att allt jag gör är till besvär för andra vilket kan vara en faktor nu med.

• Ccavell

Vi skyllde på att jag hade jour på jobbet över jul och måste kunna ta bilen om det ringde. Jag tror att alla gick på det men sambon misstänker att hans mamma är oss på spåren!

Svar på tråden BF augusti 2020