Inlägg från: amandamandy94 |Visa alla inlägg
  • amandamandy94

BF augusti 2020

Jag plussade imorse!!!! Slutade med Yasminelle September 2018 och har fått mer än 15 negativa resultat sedan dess... Jag kan tillägga att jag har PCOS och därför haft svårt att bli gravid/få ägglossning. Min mens har varit väldigt oregelbunden sen jag slutade med p piller. Hade för några veckor sen tappat hoppet om att bli gravid då det gått över 1 år. Men idag fick jag äntligen gravid 3+ på Clearblue ?? Min senaste mens började 23 oktober, men eftersom den är så oregelbunden vet jag inte när jag hade ägglossning. Så jag kan vara allt mellan 5-9 veckor gravid? Grattis till alla ni som också plussat! Och till er som ännu inte plussat/försökt under en lång tid - det kommer att gå för er!!

• amandamandy94

Jag plussade imorse!!!! Slutade med Yasminelle September 2018 och har fått mer än 15 negativa resultat sedan dess... Jag kan tillägga att jag har PCOS och därför haft svårt att bli gravid/få ägglossning. Min mens har varit väldigt oregelbunden sen jag slutade med p piller. Hade för några veckor sen tappat hoppet om att bli gravid då det gått över 1 år. Men idag fick jag äntligen gravid 3+ på Clearblue ?? Min senaste mens började 23 oktober, men eftersom den är så oregelbunden vet jag inte när jag hade ägglossning. Så jag kan vara allt mellan 5-9 veckor gravid? Grattis till alla ni som också plussat! Och till er som ännu inte plussat/försökt under en lång tid - det kommer att gå för er!!

• amandamandy94

• amandamandy94
    Anonym (Hejåhå) skrev 2019-12-22 22:40:34 följande:

Ni som är gravida, har ni konstant mensvörk eller kommer den o gpr

Jag har värkar av och till under dagen, det stramar/spänner i livmodern. Inget som gör ont men lite obekvämt bara.
  • amandamandy94
    Anonym (Hejåhå) skrev 2019-12-22 22:40:34 följande:

Ni som är gravida, har ni konstant mensvörk eller kommer den o gpr

Jag har värkar av och till under dagen, det stramar/spänner i livmodern. Inget som gör ont men lite obekvämt bara.
    LinneaM93 skrev 2019-12-22 22:42:38 följande:

Har inget än, har inskrivning 9.1. Jätte sent tycker jag? Typ v.11? Så efter det så får jag först remissen framåt till ultra. Surt

Jag har inskrivning den 8/1, och min gynekolog har inte tid förens 3/1, så om 11 dagar får jag se den lilla för första gången ??
  • amandamandy94

Var på VUL idag och trodde jag var 11+2 veckor men jag var 8 veckor (väldigt oregelbunden mens och PCO, 25 år), men mot min största skräck kunde hon inte se någon hjärtaktivitet... :( Fostret var så stort det ska vara i vecka 8 så det måste ha hänt inom dagarna att hjärtat slutade slå :( Har en abort bakom mig för 2 år sen så var rädd att min nästa graviditet (denna) skulle sluta i missfall. Min gynekolog kallade det för ?delayed miscarriage? för har inte börjat blöda än och valde att låta kroppen sköta det själv men om inget har hänt inom 1 vecka måste jag gå och få tabletter. Hoppas att min nästa graviditet ger mig min lilla ängel som jag längtar efter så mycket.

Svar på tråden BF augusti 2020