Inlägg från: MsSuzyLee |Visa alla inlägg
  • MsSuzyLee

BF augusti 2020

Hej på er!

Testade positivt i söndags! :)

Grattis till oss! <3

• MsSuzyLee
    solkakan skrev 2019-12-18 18:28:43 följande:

Hurra vad kul! Grattis!

Åh tack! :D Hur har det gått för dig??
  • MsSuzyLee
    solkakan skrev 2019-12-18 23:14:40 följande:

Jag är också gravid :D

Men ååh vad kul!! GRATTIS till dig också! :D
  • MsSuzyLee
    Nathaliejj skrev 2019-12-19 21:37:09 följande:

Hoppar in här då jag plussade idag. Bf 30 augusti om det går som planerat :)

Grattis! :D
  • MsSuzyLee
    sigge1235 skrev 2019-12-19 16:08:37 följande:

Egentligen tror jag att jag hade äl mycket senare än uppskattat och med förra barnet gick jag över 2 v så jag är ganska säker på att håller detta hela vägen så blir det nog bebis i september och inte augusti. Ska man hänga i denna gruppen ändå? ????

Det tycker jag att du ska göra!! :)
  • MsSuzyLee
    Patzy90 skrev 2019-12-25 09:04:48 följande:

Jag är super nyfiken på att höra vilka graviddymtom ni har nu?

Jag mår oftast illa på kvällen. Är super lugn och har inte så mycket aptit. Min bröst är lite svullna men inte ömma. :)

Jag har molvärk till och från, ofta kissnödig och brösten är större och var superömma igår och i förrigår men inte idag. Pigg när jag vaknar men dödstrött typ 4 timmar senare och vill bara lägga mig ner och sova. Är i vecka 6 :)
  • MsSuzyLee
    Polly1981 skrev 2019-12-24 13:15:31 följande:

Detta blir mina föräldrars extra julklapp i år

Åh vad roligt! Jättefint! :)
  • MsSuzyLee
    Daisydiamond skrev 2019-12-24 23:25:22 följande:

Hej tjejer, plussade i söndags svagt och igen idag men denna gången tydligare. Överraskade min man med stickorna i julklapp och ett rim. Har tagit massa tester som alla var negativa men tillslut på bim +14 så kom det fram. Känner mig jätte gravid i alla fall på kvällarna. Skulle någon vilja hjälpa mig in i fb gruppen?

Grattis!! Vilken perfekt julklapp :D
  • MsSuzyLee
    hundenhubbe skrev 2019-12-23 11:12:50 följande:

Såg att ni diskuterat hur ni ska berätta. Mina föräldrar vett att vi försöker i och med missfallet och vi hann berätta innan. Men sambons vet inte alls då vi inte hann berätta. Vi har beställt en almenacka sedan innan i julklapp till dom. Har satt en lapp på augustimånaden där det står: tredje barnbarnet är beräknad 28 augusti. Så när dom tittar igenom bilderna kommer dom bli chockade då dom hamnar på augusti! :)

Det var ju en sån himla bra idé! Hur blev reaktionen? :D Önskar att jag hade tänkt på nåt sånt, haha :)
  • MsSuzyLee
    Fenixfågel skrev 2019-12-25 14:30:34 följande:

Hej! Jag hoppar också in här! Så kul att kunna följas åt! Grattis till alla er som också väntar barn till augusti 2020!

Den 20 december vågade jag göra ett graviditetstest efter att mensen var försenad 10 dagar och det visade att jag var gravid! :) Är så lycklig! Känns overkligt men efterlängtat. Kände det på mig eftersom jag upplevt en del gravidsymptom så som trötthet, ömmande bröst, extrem hunger på morgonen (är aldrig hungrig direkt när jag vaknar annars haha), kännt mig kissnödig oftare och har mått lite illa. Men i övrigt känns det bra och spännande!

Det blir första barnet och vi har försökt i 4-5 månader.

Beräknad födelse 20 augusti enligt min app men vi får se efter vi träffat barnmorskan i januari.

Grattis! :D
Svar på tråden BF augusti 2020