Inlägg från: Anonym (tredjegången) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tredjegången)

BF augusti 2020

Plussade 10/12, så nu hoppas vi på tredje gången gillt! Haft två tuffa år med två MA, det senaste i somras.. Så hoppas nu då. Lite svårt dock att tro på det förrän vi fått mer bekräftat att det kommer bli ett barn och inte bara en hinnsäck som är tom.. 

• Anonym (tredjegången)
    Soligtochfint skrev 2020-01-02 12:31:54 följande:

Kul att läsa hur alla har gjort :) igår kväll fick jag rosa flytningar och en pytteliten sträng med rött blod i, kändes väldigt konstigt i underlivet, typ som ett tryck då mensen ska komma....idag är det väldigt ljust rosa :( är så orolig och ledsen

Jag har exakt likadant just nu.. Idag ljust rosa (ibland). Igår en flytning med en röd blodstrimma i. :( 
  • Anonym (tredjegången)
    Soligtochfint skrev 2020-01-02 14:40:00 följande:
    Åh det är så ledsamt :( jag fick en tid för vul imorgon...jag är så nervös
    Håller tummarna för dig att allt går bra! 
  • Anonym (tredjegången)
    Soligtochfint skrev 2020-01-02 15:07:09 följande:
    Tack! Vilken vecka är du i?
    v 6 bara. Så om det visar sig vara MF nu så är det bättre än förut då det varit MA v 12 båda gånger.. 
  • Anonym (tredjegången)
    Anx123456 skrev 2020-01-02 20:02:07 följande:
    Jag har själv fått ma och menar inte att vara okänslig:/ men nu i efterhand, kan du komma ihåg om symtom osv minskade?

Är som sagt jätteorolig att jag ska få ännu ett ma, är I vecka 10
    Den första gången märkte jag ingenting, men fick en känsla i v 10 att jag ville kolla att allt va ok.. fick tid och ja det va inte ok då. Men hade kvar ömma bröst och illamående (lite)

Andra gången fick vi tidigt VUL just pga allt som hände första gången. Var då i v 7-8 när vi kollade. Då hade jag symptom kvar. Läkaren kunde då inte se mycket och trodde jag inte varit gravid så länge som jag sa (vilket jag visste stämde) och fick komma tillbaka två veckor senare.. Visade inte mycket då heller. Då i v 8-9-10 så började jag sluta känna mig gravid. 

Ja så jag kände nog båda gångerna något som inte stämde tror jag iaf. Men tycker sånt är supersvårt att veta. Det sista symptomen som lämnade mig var iaf ömmade bröst, det va kvar till efter allt "kommit ut". 

Nu idag känner jag mig gravid, men har fått mensvärk, så som det brukar precis innan mens. Är inte så säker att det blir bra denna gången heller. 

Har du fått tid för koll eller då?
Svar på tråden BF augusti 2020