Anx123456 skrev 2020-01-02 20:02:07 följande:
Jag har själv fått ma och menar inte att vara okänslig:/ men nu i efterhand, kan du komma ihåg om symtom osv minskade?
Är som sagt jätteorolig att jag ska få ännu ett ma, är I vecka 10
Den första gången märkte jag ingenting, men fick en känsla i v 10 att jag ville kolla att allt va ok.. fick tid och ja det va inte ok då. Men hade kvar ömma bröst och illamående (lite)
Andra gången fick vi tidigt VUL just pga allt som hände första gången. Var då i v 7-8 när vi kollade. Då hade jag symptom kvar. Läkaren kunde då inte se mycket och trodde jag inte varit gravid så länge som jag sa (vilket jag visste stämde) och fick komma tillbaka två veckor senare.. Visade inte mycket då heller. Då i v 8-9-10 så började jag sluta känna mig gravid.
Ja så jag kände nog båda gångerna något som inte stämde tror jag iaf. Men tycker sånt är supersvårt att veta. Det sista symptomen som lämnade mig var iaf ömmade bröst, det va kvar till efter allt "kommit ut".
Nu idag känner jag mig gravid, men har fått mensvärk, så som det brukar precis innan mens. Är inte så säker att det blir bra denna gången heller.
Har du fått tid för koll eller då?