• Warmkittysoftkitty

Personal shopping, erfarenheter?

Personal shopper i Stockholm, vad har du för erfarenhet och vilken skulle du rekommendera?

I samband med att jag skänkt bort en drös oanvändbara kläder står jag nu med en pytteliten garderob, och tillråga på allt ogillar jag klädbutiker då jag sällan hittar det jag letar efter. Jag vill ha hjälp med detta för att slippa gå in i butiker på ett bra tag utan att behöva springa ner till tvättstugan om vartannat för att garderoben ekar tomt. Så, därför undrar jag vad folk har för erfarenhet av personal shopper i Stockholmsområdet? Jag är kvinna, student, i 30-årsåldern och är ute efter lite finare vardagskläder.

• Svar på tråden Personal shopping, erfarenheter?
  • Anonym (Ja)

Min svägerska fick personal shopping i gåva och jag var med henne under dagen. Marie Wermelin som jobbar på Åhléns kan jag rekommendera.

• Anonym (....)
    Warmkittysoftkitty skrev 2019-11-21 12:25:13 följande:

Personal shopper i Stockholm, vad har du för erfarenhet och vilken skulle du rekommendera?

I samband med att jag skänkt bort en drös oanvändbara kläder står jag nu med en pytteliten garderob, och tillråga på allt ogillar jag klädbutiker då jag sällan hittar det jag letar efter. Jag vill ha hjälp med detta för att slippa gå in i butiker på ett bra tag utan att behöva springa ner till tvättstugan om vartannat för att garderoben ekar tomt. Så, därför undrar jag vad folk har för erfarenhet av personal shopper i Stockholmsområdet? Jag är kvinna, student, i 30-årsåldern och är ute efter lite finare vardagskläder.

Är du student så har du inte råd med personal shoppar om du inte får det i julklapp.
  • Warmkittysoftkitty
    Anonym (....) skrev 2019-11-21 12:54:39 följande:

Är du student så har du inte råd med personal shoppar om du inte får det i julklapp.

Anonym (....) skrev 2019-11-21 12:54:39 följande: