• Anonym (Komplex)

Hur hade ni män reagerat på detta?...

Jag har stora komplex för min rumpa då den är extremt platt. Jag har funderingar på att införskaffa mig separata rumpinlägg som jag fäster på insidan av byxorna precis vid skinkorna för om jag köper såna där trosor med inlägg i så finns det bara stora tanttrosor att välja bland eftersom de är dom enda trosor som har inlägg.

Hur skulle ni reagera om ni dejtar en tjej som mig och ni tycker hon har fin rumpa men sedan vid första sexet så ser ni inläggen och får reda på att rumpan var fejk?

Är jag patetisk?

• Svar på tråden Hur hade ni män reagerat på detta?...
  • Bjoer
    Anonym (Komplex) skrev 2019-11-21 15:04:54 följande:
    Tidigare tränade jag mycket, framförallt rumpövningar som sägs kunna ge större rumpa.

Säger bara bullshit, rumpan blev fastare men inte större.

Har även gått upp väldigt mycket i vikt, fettet sätter sig på magen, låren och brösten men rumpan förblir platt.
    Så låt den vara platt då. Men ha inte inlägg.

När du tränade, tog du mycket vikt/få repetitioner eller lite vikt och många repetitioner?
  • CitronTulo

Nu så är jag tjej, men tänker mig in i hur jag skulle känna om jag började klä av en kille och han hade en socka instoppad i kallingarna för att det skulle se ut som att han hade större.. så NÄ, inga inlägg i byxorna i de situationerna!

Däremot kan jag förstå om man vill ha såna trosor med inlägg för att ett par tajta byxor eller klänning ska sitta snyggt. Själv har jag ganska små bröst och kan ta på mig en ganska rejäl push-up när jag ska ha en urringad klänning.. Men skulle inte ha det när det skulle kunna vankas sex (med någon som jag inte har ett seriöst förhållande med).

• Tecum

Klart avtändande med en fejkrumpa, åtminstone om du inte sagt något innan. Jag skulle betrakta dig som ytlig och osäker. Däremot har jag inga problem med en platt rumpa!

• Anonym (Hh)

Jag har också platt rumpa, och har komplex för den men jag skulle hoppa inläggen.

Likabra att visa vad man har från början, så får de välja om de ska stanna eller dra innan byxorna ryker.

• Anonym (Komplex)
    Bjoer skrev 2019-11-21 15:11:25 följande:

Så låt den vara platt då. Men ha inte inlägg.

När du tränade, tog du mycket vikt/få repetitioner eller lite vikt och många repetitioner?

Minns inte riktigt, var länge sedan. Men jag minns att jag gjorde alla möjliga övningar som sägs ska ge större rumpa.

Alla kan inte träna sig till större rumpa, det vanligaste är att en stor rumpa består av fett, på vissa sätter sig hullet där men på mig sätter sig hullet på mage, lår och bröst när jag går upp i vikt.
  • Anonym (B)

Kolla upp The 30 day Squat Challenge på YT. Man gör alltså 100 squats om dagen i 30 dagar. Rumpan växer. Bra för låren också. Sen om man blir nöjd med resultatet så är det ju bara att fortsätta.

Jag har hört andra som säger att de har sk pizzabox-asses när det inte alls är så fallet. Du jämför dig nog med extrema människor. Sluta med det och gör det du kan istället. Sen är det inte heller alla män som vill ha jello-butts. Det är bara en fluga just nu, det kommer ju ändras igen med tiden. 

Om du verkligen mår så dåligt av din bak så fundera på implantat i så fall. Har numera blivit en ganska vanlig plastikkirurgi. Sen finns det ju även Brazilian Butt injektioner också där du tar av ditt egna kroppsfett på andra ställen av kroppen och sprutar in i skinkorna. Då kan du ju få en sån där vanskapt jello-butt om du vill, finns inga gränser med eget material. 

• Bjoer
    Anonym (Komplex) skrev 2019-11-21 17:21:24 följande:
    Minns inte riktigt, var länge sedan. Men jag minns att jag gjorde alla möjliga övningar som sägs ska ge större rumpa.

Alla kan inte träna sig till större rumpa, det vanligaste är att en stor rumpa består av fett, på vissa sätter sig hullet där men på mig sätter sig hullet på mage, lår och bröst när jag går upp i vikt.
    Jo, så är det ju. Det beror på vad man menar med stor men de flesta som har STOR rumpa har det pga. fett. Men jag skulle nog säga att en muskulös rumpa är snyggare.

Angående inlägg så ser jag det som att ljuga. Om en kille ljuger om sig själv för att få dig i säng, hur skulle du känna inför det när du får reda på det?
  • Jordfelsbrytaren

Har du komplex så kan du ju absolut träna om du inte redan gör det?

Det är säkert inget fel på din rumpa.

Alla har vi något vi är missnöjda med. Men det brukar oftast sitta bara i våra egna huvuden.

• Anonym (Nix)
    Anonym (Komplex) skrev 2019-11-21 17:21:24 följande:

Alla kan träna sig till större rumpa. Det handlar inte om fett utan muskler. Lägg tid på tung styrketräning så växer rumpan
  • Anonym (38)

Hade inte gillat det. Gillar inte fejk överhuvudtaget.

Om det är viktigt för dig så går det ju att träna upp rumpan.

• omystisk

Falsk marknadsföring utöver vad som kan förväntas. Pushup-bh är syns ju så det är OK men rumpinlägg blir ju mest fånigt. Fortsätt träna ordentligt istället. Tränade tjejer tappar ofta en del former men det är betydligt mycket attraktivare än otränade tjejer, och väldigt mycket attraktivare än tjejer som så tydligt visar att de har dåligt självförtroende.

Svar på tråden Hur hade ni män reagerat på detta?...