Vad tycker ni om översminkade tjejer?
Som rubriken lyder.
Som rubriken lyder.
Som rubriken lyder.
Tycker det ser ofräscht ut, och normalt står sådana tjejer väldigt långt ifrån mig på de flesta planen.
Jag gillar naturligt utseende, men till syvendes och sist är det människan bakom sminket som betyder något inte hur mycket smink de använder
Vad menar du med översminkad?
Väldigt mycket smink.
Det är ju en definitionsfråga. Vad menar du? Hur ser du att de har mycket smink?
Det går nämligen att sminka sig väldigt mycket utan att det syns att det är mycket smink, en så kallad naturlig makeup. Och det går också att använda lite smink men sminka sig så att det syns väldigt mycket.
Så jag antar att du har en speciell definition av vad du menar med mycket.
Det är ju en definitionsfråga. Vad menar du? Hur ser du att de har mycket smink?
Det går nämligen att sminka sig väldigt mycket utan att det syns att det är mycket smink, en så kallad naturlig makeup. Och det går också att använda lite smink men sminka sig så att det syns väldigt mycket.
kille right?
kille right?