• Anonym (Ts)

Tjejer, lägger er kille till okända tjejer på ex Facebook?

Min pojkvän älskar motorcyklar och lägger till många tjejer som kör motorcykel på både Instagram & Facebook. Jag sa att jag själv tycker att i alla fall Facebook är lite privat, att man är vän med de man träffat. Men han håller inte med. Hade ni accepterat att er kille la till tjejer han aldrig träffat. Kanske bara är jag som överdriver? Försöker inte tänka så mycket på det men det kokar ändå i mig

• Svar på tråden Tjejer, lägger er kille till okända tjejer på ex Facebook?
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Ts) skrev 2019-11-23 11:40:07 följande:

Min pojkvän älskar motorcyklar och lägger till många tjejer som kör motorcykel på både Instagram & Facebook. Jag sa att jag själv tycker att i alla fall Facebook är lite privat, att man är vän med de man träffat. Men han håller inte med. Hade ni accepterat att er kille la till tjejer han aldrig träffat. Kanske bara är jag som överdriver? Försöker inte tänka så mycket på det men det kokar ändå i mig

Jag hade nog bara undrat varför. Vad som var så viktigt med att lägga till okända tjejer, och hans syfte med det. Liksom vad han får ut av det?
  • Anonym (Nja)

Glömde fråga om han bara lägger till okända tjejer, eller är det killar också? Annars känns det aningen fuffens.

• Anonym (...)

Jag hade inte gillat det alls och jag hade pikat med att säga att det var då fan vad du lägger till okända brudar på Facebook då! Sen hade jag frågat vad han hade tyckt om jag hade lagt till massa killar på diverse medier. Hade han inte fattat vad jag menar hade jag nog tröttnat på honom efter ett tag.. Inget jag hade haft ett seriöst förhållande med i längden.

• Anonym (Japp)

Nej han lägger knappt till folk han känner. Så sjukt asocial han är mot folk utanför nära vänner och familj. Jag däremot lägger till folk till höger och vänster. Både män och kvinnor. Folk jag lärt känna över nätet eller som har samma samlarintresse som jag. Min sambo kunde inte bry sig mindre.

• Anonym (Ö)

Du kanske ska söka hjälp för din svartsjuka, TS?

• Pentra

Jag har ingen aning om ifall min kille lägger vänförfrågningar etc till tjejer på Facebook eller Instagram; jag har inte sökt och kontrollerat eftersom jag inte har rätt att peta i hans privatliv på det sättet. Å andra sidan; om det är motorcyklarna han älskar så... ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (ppppp)

Folk använder FB på olika sätt. En del har bara såna man känner på riktigt, medan andra ser det som ett smidigt kontaktnät att ha lite andra lösa kontakter hit och dit som man inte känner så mycket. Ni tycker väl olika helt enkelt. 

• Anonym (W)

Att din fb känns privat för dig betyder inte att hans fb känns privat för honom. Alla sköter sånt där på olika vis. Min sambo har ingen fb men har kontakt online med personer som delar hans intressen. Nördiga grejer, så det är väl mest killar, men säkert en och annan tjej också. Det stör mig inte ett dugg.

Svar på tråden Tjejer, lägger er kille till okända tjejer på ex Facebook?