• MotorcycleEmptiness

    Är du John eller Paul?

    John och Paul var The Beatles båda förgrundsfigurer som delade på sång och låtskrivande.

    Vem är din favorit, är du en John eller en Paul?

  • Svar på tråden Är du John eller Paul?
  • Tecum

    Svår fråga. Jag ser John som den större artisten, originell, nyskapande och bättre sångare. Men personlighetsmässigt är jag Paul, ordentlig och sjysst. John var ett riktigt rövhål, som så många genier.

  • LSalander

    George är min favorit!

    Klart snyggast. Lite mer i skymundan och skrev bl a Here comes the sun.

    www.google.com/search&client=ms-android-samsung-gs-rev1&stick=H4sIAAAAAAAAAONgVuLQz9U3ME7KK3vE6Mgt8PLHPWEpi0lrTl5jNOLiCs7IL3fNK8ksqRRS4WKDsqS4eKTgmjQYpLi44DyeRaz87qn5RempCh6JRUWZxfl5ADDb4Y5iAAAA&prmd=inv&sxsrf=ACYBGNTsYMzyl2WeVrXCqMm3NNSdByLJlw:1574531707446&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjNi_DY84DmAhWn-ioKHR_TAwIQ_AUoAXoECA0QAQ&biw=360&bih=612&dpr=3#imgrc=46Gbh_eDS-bFQM

  • Purple Haze of Sweden

    Vem jag uppskattar mest? John eller Paul? Uppskattar nog John och Paul lika mycket. Tragiskt bara att John blev mördad 1980.

    Vem jag helst skulle vilja vara eller vem jag är mest "själsligt" eller personlighetsmässigt lik? John så klart. Kan nog vara lika uppkäftig som John. Eller som John uttalade sig vad beträffar att Beatles var populärare än Jesus...

    ?Christianity will go,? he had said. ?It will vanish and shrink. I needn?t argue about that; I know I?m right and I will be proved right. We?re more popular than Jesus now. I don?t know which will go first ? rock & roll or Christianity. Jesus was all right, but his disciples were thick and ordinary. It?s them twisting it that ruins it for me.?

    Skrattande

Svar på tråden Är du John eller Paul?