• Anonym (*&*)

Vilka ord använder du för sex?

Sex, knulla, ligga, älska, idka älskog, sätta på, samlag, dra över, pippa, nuppa, doppa, skjut, skott i råttan...

Finns hur många jäkla ord som helst!

Vilka ord använder du, när och till vem?

När jag pratar om det rent allmänt med folk säger jag ha sex/ligga.

Under "romantik-prat" med ev. pojkvän använder jag nog Ligga med. (Vet att många säger Älska men på något vis känner jag mig inte bekväm med det)

Pratar jag med vänner så säger jag Dra över, pippa och kanske Nuppa nån gång.

Under dirty-talk så blir det definitivt Knulla.

Känns inget vidare sexigt om jag skulle stå på alla fyra och vråla-"kom igen, ge mig ett redigt skött i rötta'!"

• Svar på tråden Vilka ord använder du för sex?
  • Anonym (JagKnullar)

Alltid "knulla" i alla sammanhang.

Nej tack till barnspråk som pippa.

• Anonym (*&*)
    Anonym (JagKnullar) skrev 2019-11-24 00:53:34 följande:

Alltid "knulla" i alla sammanhang.

Nej tack till barnspråk som pippa.

T.o.m om du ska benämna sex till någon du knappt känner?
  • Smed75

Pippa, göka och nuppa går bort.. Knulla, ligga, ha sex!

Samna sak med att benämna könsorgan.. Så går snippa och snopp fet bort! Penis, kuk och fitta är de jag använder! Hatar dessutom att använda fitta och kuk som nån slags svordom eller i ett nedlåtande sammanhang!

• Panduro
    Gizmo skrev 2019-11-24 07:56:42 följande:

Jag säger alltid att älska!

Gör du det? Haha, det skulle jag aldrig säga. Skulle du säga det om ett engångsligg också? Eller om nån som varit otrogen? Eller porr? Låter dock ganska fint att älska med sin partner.
  • Anonym (Madde)

När jag pratar med min man säger jag alltid Ska vi sexa lite? Nu är jag sugen på att sexa och liknande.

Vi använder inte dirty talk under tiden vi sexar annars hade jag nog använt ordet knulla där.

När jag pratar med vänner så säger jag knulla däremot... har aldrig tänkt på detta med ordet tidigare.... spännande fråga.

• Anonym (F)

Pratar jag om det allmänt säger jag "ligga" eller "sex". Dock så älskar jag med min partner!

• Xzx

Sex är ju ett bredare ord som innefattar Mycket mer än bara kuken-i-fittan. Så det använder jag rätt ofta.

Dock föredrar jag ordet Knulla om jag vill/kan vara så pass specifik! Inget jävla barnspråk!

• Smultronmarmelad

Ligga i alla sammanhang

Knulla i de flesta sammanhang

Ha sex i arbetet med ungdomar

Svar på tråden Vilka ord använder du för sex?