• förroligt

Fettsuga venusberg

Hej! jag har länge funderat på att fettsuga "venusberget"    osäker om de heter samma på kille/tjej men iaf partiet över o runt penis/fitta  

Har under en period i livet gott upp en del i vikt och märkt att min manlighet förlorat lite längd vilket inte känts så bra.   Har nu börjat en resa att gå ner i vikt o kommit en god väg. men tycker inte jag fått tillbaka den längd jag haft riktigt.

Trycker jag med fingret har jag iaf 3-4 cm in till jag känner benet och de är liksom bara fett där och jag har funderat på ifall man kan göra en fett sugning för att ta bort större delen av fettet där för o fram häva min manlighet lite mer igen. 

Undrar om jag är inne på rätt spår eller är helt ute o cyklar? Och är de någon som gjort något liknande? kille/tjej   Blir resultatet som jag föreställt mig att jag förhoppnings vis kan få tillbaka min förlorade längd? 

• Svar på tråden Fettsuga venusberg
  • Långbenopluto

Om din manlighet sitter i din snopplängd så behöver du annan hjälp än fettsugning.....

En man med pondus och självsäkerhet med stor ödmjukhet är manligt! Inte hans snopplängd.... tro mig!

• Xzx

Fett sugning och en quick-fix, och om du inte ställer om hur du äter/tränar så kommer det komma tillbaka efter ett tag iaf.

• förroligt
    Xzx skrev 2019-11-24 14:22:22 följande:

Fett sugning och en quick-fix, och om du inte ställer om hur du äter/tränar så kommer det komma tillbaka efter ett tag iaf.

Har helt bytt kost o tränar men de att de är inte där fettet bränns på de sätet liksom om du förstår mig rätt. där av går jag i tankar på fettsugning 
  • Xzx
    förroligt skrev 2019-11-24 14:36:17 följande:
    Har helt bytt kost o tränar men de att de är inte där fettet bränns på de sätet liksom om du förstår mig rätt. där av går jag i tankar på fettsugning 

Det bränns överallt - men det tar tid...

Men ja, om du känner att det är en stor grej för dig så kan det ju vara en idé - om det ens går att genomföra? Jag vet inte.

Skulle själv må dåligt över att vara i din sits, så kan absolut förstå känslan!

Svar på tråden Fettsuga venusberg