• Troca8888

    Bästa tinderbild?

    Hej,
    Vet att en bra bild på tinder kan göra så otroligt mycket skillnad om man får matchningar eller inte.


    Tydligen så verkar det vara så att om man får ett bra "score" på sin bild så visas man ännu mer till tjejerna än om man har en dålig bild.


    Så behöver fråga er om ni kan hjälpa mig välja ut bra tinderbilder?


    Tack :) 

  • Svar på tråden Bästa tinderbild?
  • CitronTulo

    Tycker att en "lagom" snygg bild är bäst! Man vill ju inte att killarna ska bli besvikna när dom väl ser en IRL!

    Har aldrig haft tinder så vet inte hur det där med "score" funkar.. men tänker att det inte är det viktigaste? Men det beror ju på vad man är ute efter!

  • Fuffert

    Personligen tycker jag en bild som utstrålar seriositet och/eller stabil. Inget rams med alkohol/ fest och ett big no-no med någon avklädd överkropp. Hade aldrig svept för den.

    Men helst ett leende, men tänder. En glad kille som utstrålar säkerhet och trygghet.

  • Kjell2
    Troca8888 skrev 2019-11-25 12:54:48 följande:

    Hej,
    Vet att en bra bild på tinder kan göra så otroligt mycket skillnad om man får matchningar eller inte.


    Tydligen så verkar det vara så att om man får ett bra "score" på sin bild så visas man ännu mer till tjejerna än om man har en dålig bild.


    Så behöver fråga er om ni kan hjälpa mig välja ut bra tinderbilder?


    Tack :) 


    Ta bilder hos en professionell fotograf
  • Troca8888

    Hej igen,


    Sorry för otydlighet.


    Jag är en kille. 


    Så jag vill helst ha tips från tjejer. Någon som kan tänkas ställa upp =)? 


     

  • CitronTulo
    Troca8888 skrev 2019-11-25 15:35:21 följande:

    Hej igen,


    Sorry för otydlighet.


    Jag är en kille. 


    Så jag vill helst ha tips från tjejer. Någon som kan tänkas ställa upp =)? 


     


    De svar som du har fått är väl inte på något vis riktade mot enbart tjejer?? Spelar väl ingen roll om du är kille eller tjej?
Svar på tråden Bästa tinderbild?