• Anonym (Kaffedraken)

    Hur kan sidan Familjeliv vara så seg?

    Som frågan. Och så fruktansvärt omodern? Med tanke på antaletanvändare. Att stiga in här är som att hoppa tio år tillbaka i internettidningen.

  • Svar på tråden Hur kan sidan Familjeliv vara så seg?
  • Anonym (Kaffedraken)

    10 år? Snarare som när man hade modem på 90-talet... Man hinner koka kaffe mellan uppladdningarna. Om det ens laddas upp.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Moderator skrev 2019-11-25 21:14:45 följande:

    Just nu är sidan segare än vanligt eftersom det jobbas med den. /Admin


    Jag får upp ett meddelande med rubriken "Vi värdesätter din integritet" och sedan ska jag klicka "jag godkänner" eller "flera alternativ". Den rutan kommer upp VARJE GÅNG jag går in i en ny tråd och när jag går tillbaka till senaste/nya trådar. Det kan ju inte vara meningen att man ska klicka i en sån varenda gång man rör sig mellan trådarna? Är det något som kommer försvinna?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Moderator skrev 2019-11-25 21:14:45 följande:

    Just nu är sidan segare än vanligt eftersom det jobbas med den. /Admin


    Det är väldigt ofta väldigt segt.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Moderator skrev 2019-11-25 21:14:45 följande:
    Just nu är sidan segare än vanligt eftersom det jobbas med den. /Admin
    Det har varit segt så länge.
  • Anonym (Kaffedraken)
    närkommertrean skrev 2019-11-25 21:41:06 följande: #3
    Jag får upp ett meddelande med rubriken "Vi värdesätter din integritet" och sedan ska jag klicka "jag godkänner" eller "flera alternativ". Den rutan kommer upp VARJE GÅNG jag går in i en ny tråd och när jag går tillbaka till senaste/nya trådar. Det kan ju inte vara meningen att man ska klicka i en sån varenda gång man rör sig mellan trådarna? Är det något som kommer försvinna?
    De borde ändra rubriken, den blir inte så trovärdig när det ska tjatas (eller ändra utgångstiden för cookies)

  • Anonym (Kaffedraken)
    närkommertrean skrev 2019-11-25 21:41:06 följande:
    Jag får upp ett meddelande med rubriken "Vi värdesätter din integritet" och sedan ska jag klicka "jag godkänner" eller "flera alternativ". Den rutan kommer upp VARJE GÅNG jag går in i en ny tråd och när jag går tillbaka till senaste/nya trådar. Det kan ju inte vara meningen att man ska klicka i en sån varenda gång man rör sig mellan trådarna? Är det något som kommer försvinna?

    En del medlemmar har problem med det. Gör så att du tillåter att cookies sparas annars poppar tyvärr detta upp om och om.
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • Anonym (Kaffedraken)
    Moderator skrev 2019-11-26 00:02:00 följande:

    En del medlemmar har problem med det. Gör så att du tillåter att cookies sparas annars poppar tyvärr detta upp om och om.


    Det har jag gjort och sedan klickat på "spara och avsluta". Problemet är att det jag klickat i inte sparas utan jag måste upprepa det varje gång jag rör mig fram och tillbaka mellan olika trådar.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Moderator skrev 2019-11-25 21:14:45 följande:

    Just nu är sidan segare än vanligt eftersom det jobbas med den. /Admin


    Just nu? Jag tycker det alltid varit segt. Ibland kommer man knappt in på sidan, utan webbläsaren står och tuggar i evigheter.. Får stänga av och starta upp webbläsaren ett x antal gånger innan man lyckas komma in.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Heilena skrev 2019-11-26 05:10:53 följande:
    Just nu? Jag tycker det alltid varit segt. Ibland kommer man knappt in på sidan, utan webbläsaren står och tuggar i evigheter.. Får stänga av och starta upp webbläsaren ett x antal gånger innan man lyckas komma in.
    På mobilen har det blivit oerhört segt, typ senaste månaden. Riktigt bara står och tuggar. På datorn tycker jag det funkar som vanligt. Men jag kör alltid gamla.familjeliv.se - den tror jag funkar bättre än den nya.
Svar på tråden Hur kan sidan Familjeliv vara så seg?