Massage.. säljer jag "sexuella tjänster"?
Hej!
Först vill jag förtydliga för moralpolisen att jag är singel så bespara mig kommentarer om respektlöshet gentemot eventuell partner. Vad andra gör och sysslar med är inte på mitt ansvar.
Jag har i många år sysslat med massage lite vid sidan av mitt vanliga jobb och har förvisso fått en del oanständiga förslag som jag bestämt tackat nej till. Jag anser mig vara väldigt öppensinnad och det är inte ovanligt att jag masserar killar, och även tjejer, som gärna försöker tänja på gränserna genom att "ojsan hoppsan, jag råkade visst smeka dig på rumpan eller röra ditt bröst när du masserade min underarm". Jag vet att massage är väldigt fysiskt och ibland tänker jag mig inte för och råka peta till en snopp eller gnider mitt lår mot deras händer när jag masserar ryggen osv, och de flesta verkar tolka misstaget som en invit till annat. Jag har faktiskt full förståelse för det. Men det har ändå inte blivit något utav det.. förrän nu på senare tid. Det var en kille som likt många andra fick erektion av massagen. Det är inte ovanligt men jag brukar bara avdramatisera eller ignorera, som om jag inte ser den. Så att de istället kan slappna av och njuta av massagen. Men denna gången var jag lite kåt, så när den väl kom upp på tal så gav jag intrycket att jag även är bekväm med att röra andras kön.. Jag blev lite facinerad av hela situationen och mitt agerande, att när han till slut kom efter den erotiska massagen så städade jag av honom med en handduk som om det vore ett professionellt bemötande, som om jag var erfaren och helt bekväm med det. En engångsföreteelse tänkte jag och tog hand om mig själv i duschen när han hade gått.
Men nu är det flera som fått samma bemötande hos mig, och när de bokar ny massagetid så frågar de alltid om de kan få samma avslut igen. "Javisst kan du få det" svarar jag nästan alltid.
Så för min del så säljer jag en njutbar massage, men utav eget intresse så är denna intimiteten en del utav mitt massageprogram som jag erbjuder vissa. Jag är inte alltid upphetsad av det utan det är bara härligt att se andra njuta. Även andra kvinnor har fått uppleva en mer intim massage och alla är verkligen tacksamma, då de kanske inte fått någon kravlös eller respektfull beröring på länge av olika anledningar.
Men nu har tankarna börjat surra. Är detta prostitution av mig själv? Jag tar inte extra betalt utan det är för massagen de betalar och jag säger alltid nej om jag inte vill. Men jag har inga större problem med att göra detta och vissa har även fått smeka mig under massagens gång, men aldrig sex eller avsugningar.
Jag skulle däremot inte få för mig att göra det helt gratis mer än kanske någon enstaka gång för egetintresse. (Herregud man är väl bara människa?) ;)
Hur ligger till i det sakliga och juridiska?
Jag är rätt säker på att det inte är olagligt att sälja sådana tjänster, men olagligt att köpa!?
Skulle mina massagekunder i teorin kunna åka dit för att köpa sexuella tjänster? Om ett "Handjob" nu räknas som det. Det är lite nytt för mig allt det där.