• zacco

    Lögn efter lögn. Varför ljuger frun

    Hej igen nu har en tid gått och efter jag kom på henne med att hon hade ljugit innan vårat bröllop som var i augusti så fick jag reda på nån månad sena att hon skickat nån tjej att skiva med mej o försöka få mej flörta tillbaka som inte gick så bra. Dom slutade snabbt.

    Efter det fortsatte lögnerna mer o mer så spelar ingen roll att jag lägger bevisen framför henne att hon ljuger. Och hon ljög om nåt jag verkligen inte förstod man jag ljuga om. Hon påstår att hon blivit slagen i sitt förra förhållande inget jag vet nåt om. För hon skickade en bild på en arm få var blå och uppriven i mitt huvud tänkte jag när jag såg den det är inte hon så gjorde en sökning på nätet och visade sig att det var en annans arma som inte tålde pstaven så hon hade kliat sig blå och sårig ändå när jag såg bilden och kontaktade bild ägaren. Så hade jag rätt var ej hennes. Så ringde jag frun o sa sa erkänn det är inte din bild jo då har dom tagit min bild från min bildbank alltså blånekar till sist så erkände hon att det ej var hennes. Eller kan tro för sen när hon mår dåligt så är det till han hon berättar allt För.

    Mina barns padda var inloggad med hennes Google konto. Och skulle uppdatera dom då jag fick se att hon laddat hem massa dejting appar vissade henne ändå säger nej det har jag inte Nehe men står ju här tog ett dygn innan hon erkände det och då sa hon att hon skulle kolla om jag hade det men varför inte fråga bara. Så hon sa hon lovade in och ut direkt men visade sig att hon har haft det hela tiden efter det. Men ljög där med o nekade tills jag sa är det inte bättre vara ärlig jag blir ju mindre sur om du säger som det är så man kan pata om det. Hittade fler datum hon hade varit inne men nekar än. Nu har jag inget förtroende alls kvar tillit finns inte. Vet ej vad man ska göra. Jag har alltid sagt nej till gifte mål ändå hon frågade och blev ett ja till henne nu ångrar jag mej kan jag lova. Men älskar idioten ändå om man får säga så. Nån som varit med om nåt liknade?

  • Svar på tråden Lögn efter lögn. Varför ljuger frun
  • zacco

    Dock är det ingen hon känner. Nej för jag har aldrig döljt nåt datorerna har alltid varit igång mina Mail inloggade min fb inloggad finns liksom inget som tyder på att hon ej kunnat lita på en.

    Ja jag vet ju inte om nåt av det är sant har träffat han och han verkar reko kille dock känner jag han ej.

    Nej allt mitt förtroende för henne är helt borta. Och jag stor nog det blir jag gå andra vägen även att hon bönar o ber att hon ska ha en chans o bevisa att hon ej ska ljuga mer. Men har man väl börjat så.

Svar på tråden Lögn efter lögn. Varför ljuger frun