Inlägg från: Vargaflickan |Visa alla inlägg
  • Vargaflickan

Islam

Bara titta på hur det ser ut i länder där islam är styrande, noll mänskliga rättigheter, det är en skitreligion (alla religioner är egentligen skit) helt enkelt.

• Vargaflickan
    Jasmine00 skrev 2019-12-04 12:00:16 följande:
    Självklart konverterar jag för att jag vill och inte för att han vill det har han varit väldigt noga med att säga till mig att för honom spelar det ingen roll.

Han lever som en muslim han ber 5 gånger per dag och äter inte gris det är väl den enda skillnaden mellan oss just nu, dock har jag inte ätit gris sen jag gick i mellan stadiet så där är vi redan lika. Och när det kommer till barn har vi redan pratat mycket om hur det skulle se ut och vi är överens, dom kommer bli muslimer och inte äta gris och be. Min åsikt var att inte tvinga på dom någon form av slöja utan det får dom välja själv när dom blir äldre om dom vill bära eller inte och det var inga problem. :)
    Gratulerar! Du är ännu en naiv svennebrud som helt blivit hjärntvättad att tro på hans skitsnack. Han säger att ni är överens nu, men när ni väl är gifta och barnen väl kommer (jag hoppas verkligen inte att ni skulle få flickor) så gäller hans regler fullt ut och du kommer bara få hålla käft och lyda. Så gratulerar igen att du kommer sluta som Wilma i Uddevalla, hon tyckte också sin mohammedan var trevlig innan hon gjorde något som kränkte hans heder och han hade ihjäl henne. Jag skäms verkligen över att man kan vara så här naiv Skrikandes 
  • Vargaflickan
    AndreaBD skrev 2019-12-04 23:52:03 följande:
    Är "Nasserna" en religion? Religionsfrihet är en av dem mänskliga rättigheterna. Om Sverige skulle vilja förbjuda sånt, så skulle man behöva ändra grundlagen. Det krävs väldigt mycket för att ändra grundlagen - jag ska inte gå in på det nu, men jag är inte säker om någon förutom Hitler har lyckats med det. 

Och om man ändå skulle lyckas med det, så skulle ju alla andra EU-länder frysa ut Sverige, kanske skulle Sverige uteslutas. Och det skulle inte stanna vid att upphäva religionsfrihet. Hela landet skulle gå under och förvandlas till någon slags bananrepublik i bästa fall. I värsta fall - inbördeskrig t.ex. 
    Knappast, hela gamla östblocket är inte heller så förtjust i muslimer.
  • Vargaflickan
    AndreaBD skrev 2019-12-05 00:04:48 följande:
    Om vem bryr sig om dem?! Allvarligt. De har aldrig ansetts vara pålitliga, ingen litar riktigt på dem

Det tar LÅNG tid för ett land att få ett bra rykte, men det går fort att få ett dåligt. 

Varför riskera konflikter med andra länder fullständigt i onödan? Använd lagarna som finns! Det är bara att anmäla pappor som låser in sina tonårsdöttrar (för frihetsberövande - vi har ju lagen!) och liknande. Låt de betala böter op de inte skickar sin barn till skolans simundervisning! Istället gör man inte det, för att man är rädd att kallas för rasist. Det är dags att börja anmäla - inte orsaka internationella konflikter i onödan. 
    En hel del fler länder har också börjat tröttna eller har redan tröttnat på sina muslimer, det visas bland annat med att Marine Le Pen fick flest röster i EU valet, är bara en tidsfråga innan hon vinner presidentvalet i Frankrike också, samt att högerpartier fick också mycket röster i övriga Europa. I USA har även många muslimska länder fortfarande totalt inreseförbud. Så att Sverige skulle förlora handelspartners är inte riktigt sant, fler och fler länder har börjat inse hur farlig islam verkligen är.
Svar på tråden Islam