• andrew smith
    Sat 30 Nov 2019 14:43
    713 visningar
    3 svar
    3
    713

    förstår....

    om du har gett upp vid detta laget. men jag behöver lång tid på mig att smällta saker.när jag fick veta sanningen för drygt ett år sedan, det  kom inte som en schock för mig, jag visste ju vad jag varit med om 1987,,...det var ingen som sa ngt till mig direkt, men då och då, har jag ändå haft känslan av att det ändå fanns något....sådant känner man på sig.....jag har accepterat att det är som det är, behöver bara smällta in allting lite till. jag vill få till en bra relation med min dotter. just nu känns allting bara konstigt och overkligt,men det kommer att bli bra. bara någon vågar något någon gång....det har varit många uppförsbackar pga vissa....elaka,,,personer. men till sist blir allting bra och jag mår bara bra nu.

  • Svar på tråden förstår....
  • andrew smith
    Sat 30 Nov 2019 15:56
    #1

    ja livet är inte alltid så lätt, jag är ganska avvaktande och försiktig med  nya människor, men det är jag med alla nya...

  • andrew smith
    Sat 30 Nov 2019 15:56
    #2

    ja livet är inte alltid så lätt, jag är ganska avvaktande och försiktig med  nya människor, men det är jag med alla nya...

  • andrew smith
    Sun 1 Dec 2019 09:42
    #3

    nu tar vi nya tag och glömmer allt gammalt skit som vissa arbetsledare ställde till med för oss...

Svar på tråden förstår....