• yasso

    Barn rum

    Hej det är så att jag nyligen flyttat där min son kan ha sitt eget rum men jag behöver hjälp på inspiration för rummet han har en liten tv till sin xbox jag vet inte hur jag ska fixa till rummet PS. Rummet är litet hans säng är kontinental i mörkgrå färg gärna tips på vilka färger man kan ha i rummet då förutom vit vilket de finns

  • Svar på tråden Barn rum
  • Alexi

    Alltså det finns ju alla färger, hela regnbågen. Bara googla på en färgaffär så ser du ju vilka färger som finns. Man kan ju också ofta på färgaffärers hemsida testa sig fram med olika kombinationer av färger.

    Och har han inga favoritfärger?

  • yasso
    Alexi skrev 2019-12-05 16:37:04 följande:

    Alltså det finns ju alla färger, hela regnbågen. Bara googla på en färgaffär så ser du ju vilka färger som finns. Man kan ju också ofta på färgaffärers hemsida testa sig fram med olika kombinationer av färger.

    Och har han inga favoritfärger?


    Jo han gillar röd och blå färg
  • EmberEyes

    Utgå från barnet, vad är hans intressen, vilka färger och former gillar han, låt helt enkelt barnet vara delaktigt i processen.

    Eftersom barnet är såpass ungt så hade jag i ärlighetens namn valt ganska neutralt på väggar, tak och möbler, och haft färger och mönster och motiv i gardiner, sängkläder, posters, tavlor osv. Det går snabbt, lätt och billigt att byta ut en transformers-poster jämfört med en fondvägg.

Svar på tråden Barn rum